اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194815517

مردم از «جمعه بازارها» خودرو خریداری نکنند

کد: 13950914194815517

https://goo.gl/SOMQTQ

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس نمایشگاه داران خودرو و فروشندگان خودرو از نصب بیلبوردهای تبلیغاتی نمایشگاه های فاقد مجوز خودرو در اتوبان و بزرگراههای سطح شهر انتقاد کرد و گفت: شهرداری در انتشار آگهی و نصب بیلبورد های تبلیغاتی خودرو با اتحادیه هماهنگ باشد.

مردم از «جمعه بازارها» خودرو خریداری نکنند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سعید موتمنی خطاب به مردم توصیه کرد که به هیچ وجه از جمعه بازارهای سطح شهر خودرو خریداری نکنند.

وی با اعلام آنکه خریداری خودرو از روزبازارهای جمعی مشکلات عدیده ای را برای خریداران به وجود می آورد، افزود: مگر مردم از دستفروش دارو خریداری می کنند که حالا برای خرید کالایی همچون خودرو که حساسیت های خاص خود را دارد، به سراغ روزبازارهای جمعی می روند.

موتمنی همچنین ضمن اشاره به تخلف شرکت ها و نمایشگاه های فاقد مجوز در تبلیغات درون شهری و برون شهری در بزرگراه‌ها گفت: نمایشگاه های خودرو قبل از انتشار هر گونه آگهی در روزنامه ها یا نصب هر بیلبوردی باید از اتحادیه استعلام گرفته بگیرند.

وی در اعتراض به انتشار آگهی مراکز غیرمجاز فروش خودرو در روزنامه همشهری تصریح کرد: سالهاست که به روزنامه همشهری اعلام کردیم که قبل از انتشار آگهی نمایشگاه های فاقد مجوز و مراکز غیرمجاز فروش خودرو از اتحادیه نمایشگاه داران خودرو استعلام گرفته شود و با ما هماهنگی صورت گیرد اما متاسفانه روزنامه همشهری به این مسئله توجهی ندارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در ادامه از شکایت اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو از روزنامه همشهری خبر داد و افزود: پیش از این چندین بار تخلف روزنامه همشهری را در انتشار آگهی مراکز و نمایشگاه های غیرمجاز گزارش کردیم زیرا طبق قانون تنها مراکز دارای پروانه کسب مجاز به انتشار آگهی در روزنامه هستند.

وی متذکر شد: هم اکنون از شهرداری انتظار داریم که قبل از نصبِ بیلبوردِ شرکتها و نمایشگاه های خودرو در بزرگراهها با اتحادیه هماهنگی های لازم صورت گیرد.

به گفته موتمنی، بیشترین تخلفات در زمینه خودرو از ناحیه نمایشگاه های فاقد مجوز و بدون پروانه کسب انجام می شود و درصدِ خلاف در واحدهای صنفی قانونمند بسیار پایین است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]