اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210796679

روند رویداد معرفی گوشی Honor۸ در کیش بررسی شد

محکم کردن «جای پا» در دستان مخاطب!

کد: 13951011210796679

https://goo.gl/IKuagq

، تهران , (اخبار رسمی): درهفته ای که گذشت، مسافران جزیره کیش با برنامه خاص و متفاوتی روبرو شدند که موسیقی، حرکات آکروباتیک ورزشکاران تخته سوار را به همراه داشت و جزو پربازدیدهای شبکه های اجتماعی شد.

محکم کردن جای پا در دستان مخاطب

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس مات، در هفته‌ای که گذشت، اگر مسافر جزیره کیش بودید، به طور حتم با برنامه خاص و متفاوتی روبرو شدید؛ موسیقی، حرکات آکروباتیک ورزشکاران تخته سوار به همراه پربازدیدهای شبکه‌های اجتماعی تمامی هیجانی است که یک برند تجاری برای معرفی محصول خود به آن نیازدارد. 

کمپانی هوآوی در برندسازی گوشی‌های هوشمند خود در سالهای اخیر به خوبی توانسته جای پای خود را در دستان مردم، محکم کند. به طور حتم، کسب سهم زیادی از بازار بدون بهره گیری از اتاق فکر رسانه و تبلیغات، امری محال است و این برند به خوبی توانسته با شناخت صحیح از فرهنگ و نیاز جامعه ایرانی، کمپین‌ها و ایده‌های خود را آماده و اجرا کند. 

برنامه معرفی گوشی هوشمند Honor۸ در جزیره کیش و انتشار تصاویر تدوین شده آن در فضای مجازی، می‌تواند برای این مجموعه یک مزیت باشد. مزیتی که جامعه رو به افسردگی ما به آن نیاز دارد.

در این حوزه، باید به آین نکته اشاره کرد که بهره گیری از مقوله ورزش و ورزشکار در صنعت تبلیغات، قدمتی دیرینه دارد اما در ایده این برند، حرکات هیجان آور ورزش خاص و متفاوتی مانند تخته سواری و موج سواری را در تلفیقی بسیار زیبا در کنار پرمخاطب ترین‌های شبکه‌های اجتماعی قرار داد تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن، حرف خود را به گوش مخاطبانش برساند.

به بیانی دیگر در ارتباطات با دو مبحث مستقل محتوا و مسیر ارتباطی مواجه هستیم. در این برنامه ورزشی – تبلیغاتی که برای معرفی گوشی هوشمند Honor۸ برگزار شد، محتوا براساس حرکات آکروباتیک موج سواران با هدف ارائه فضایی هیجان آور و کنایه از متفاوت بودن این گوشی به همراه سرعت بالای پردازش گوشی چیدمان شده بود.

در این حوزه، باید به این نکته اشاره کرد که نیاز نخست یک اتاق فکر رسانه‌ای و تبلیغاتی، سنجش نیاز روانی بازار است و اتاق فکر با توجه به فصل زمستان و رنگ مایه سرد این فصل، جزیره کیش را برای اجرای این برنامه انتخاب کرده و سعی کرده تا با گرم کردن رنگ‌های تصاویر منتشر شده، تضادی روحی و روانی برای بیننده ایجاد کند.

جامعه ایرانی در شرایطی که  گرایش به سوی سردی و افسردگی دارد، ایده‌هایی نیاز دارد تا  بتواند برای لحظاتی به افزایش آدرنالین مخاطب منجر شود و مورد استقبال قرار گیرد؛ که در محتوای ساخته شده، می‌توان به تزریق آدرنالین به مخاطب هم اشاره کرد.

در سوی دیگر ماجرا، مسیر ارتباطی قرار دارد، مسیری که کمپانی‌های بزرگ تجاری و تبلیغاتی برای کسب آن، سرمایه‌های زیادی هزینه می‌کنند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حجم بالای مخاطب دست یابند. 

چرا که بر اساس برنامه های این رویداد تبلیغی، گوشی هوشمند Honor۸ در دستان پرمخاطب‌ها در تصویرها دیده می‌شود و سودای سلفی به اصطلاح «بچه معروف‌ها» با پشت زمینه آکروبات موج سواران، می‌تواند قاب عکس زیبایی برای این برند ترسیم کند که در یک لحظه ثبت شده و در دستان مخاطب قرار می‌گیرد. 

در پایان می‌توان گفت که این همان هوشیاری است که به همراه کمپانی مشاور تبلیغات و رسانه هوآوی در این کمپین ثبت شده است.

همانگونه که ذکر شد، ایده بهره گیری از ورزشکاران و همچنین پربازدید‌ها ایده‌ای جدید نیست، اما تلفیق چند مسیر مستقل رسانه‌ای می‌تواند هنر هوآوی و گروه مشاورانش باشد. تلفیقی که هیجان را به ذهن مخاطب وارد می‌کند، به شما احساسی متفاوت از زیست می‌دهد، شما را در کنار پرمخاطب‌ها قرار می‌دهد و به شما می‌فهماند که با گوشی هوشمند Honor۸، در یک لحظه می‌توان عکسی با کیفیت عالی گرفت و به سرعت آنرا منتشر کرد.

در مجموع می توان گفت که نیاز یک مخاطب، کیفیت عالی و پردازش گوشی با سرعت بالا و زیباست، که گوشی هوشمند Honor۸ توانسته این خواسته را محقق کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]