اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212965809

طرح ایجاد فیبر نوری درمنطقه نفتی دارخوین اجرا شد

کد: 13951013212965809

https://goo.gl/V05kmT

، تهران , (اخبار رسمی): طرح ایجاد فیبر نوری در منطقه نفتی دارخوین و اتصال آن با حلقه سراسری فیبرنوری کشور با موفقیت به پایان رسید.

طرح ایجاد فیبر نوری درمنطقه نفتی دارخوین اجرا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، علیرضا مرادی، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت نفت و گاز اروندان با تایید این خبر گفت: با کوشش کارکنان فناوری اطلاعات و ارتباطات و همکاری واحد‌های سازمانی مستقر در منطقه عملیاتی دارخوین، طرح ایجاد ارتباط فیبر ‌نوری منطقه نفتی دارخوین و اتصال آن با حلقه سراسری فیبر نوری کشور با موفقیت به پایان رسید.

مرادی افزود: هدف از اجرای خط فیبرنوری دارخوین با طول ۲۵ کیلومتر و در مدت زمان دو ماه، اتصال زیرساخت حیاتی تاسیسات منطقه نفتی دارخوین به عنوان مهم‎ترین منطقه استراتژیک سازمان به کلیه مناطق تحت پوشش شرکت نفت و گاز اروندان بوده است.

وی با بیان اینکه پیشتر برای برقراری ارتباطات مابین مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان از لینک‎های رادیویی استفاده می‌شد، گفت: این طرح در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان و با هدف دستیابی به استانداردهای مدیریت فاوای شرکت ملی نفت ایران انجام گرفته است.

مرادی ضمن اشاره به جایگاه و نقش موثر شرکت نفت و گاز اروندان در توسعه منطقه، بهبود زیرساخت های اساسی ارتباطات و افزایش رضایتمندی کارکنان زحمتکش سازمان را از مهمترین دلایل اجرای طرح مذکور دانستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته