کد: 13951013213015611

از 20 تا 23 دی ماه برگزار می شود

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی در کیش

کد: 13951013213015611

https://goo.gl/AY9rAH

، تهران , (اخبار رسمی): سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی در جزیره کیش برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی در کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه از 20 تا 23 دی با حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت 18000 متر مربع در 3 سالن مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، اتریش، سوئیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، روسیه، ایرلند، امارات متحده عربی و عراق از شرکت کنندگان خارجی این نمایشگاه هستند.

آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولید کنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از موضوعات و محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

همچنین، برگزاری همایش بین المللی نفت و انرژی کیش، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی پتروشیمی و اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، شرکت نفت ایرانول، شرکت تجهیزات صنعت نفت، گروه مپنا، شرکت بهران، شرکت سپانیر، شرکت پترو پارس، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت نفت پارس، شرکت توربین انرژی، بانک ملت، بانک سرمایه، شرکت لوله سازی اهواز، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شرکت کالای نفت از مشارکت کنندگان بر پایی این نمایشگاه هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.