اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213855809

از سوی شرکت ملی نفت

۲۹ شرکت مجوز حضور در مناقصات بالادستی را گرفتند

کد: 13951014213855809

https://goo.gl/MPPKhH

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ملی نفت ایران از میان شرکت‌های متقاضی حضور در مناقصات بالادستی نفت و گاز، ۲۹ شرکت اکتشاف و تولید نفت و گاز خارجی را تعیین صلاحیت کرد.

۲۹ شرکت مجوز حضور در مناقصات بالادستی را گرفتند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد برای تعدادی از پروژه های اکتشاف و تولید نفت و گاز ایران، طی چند دوره مناقصه برگزار کند از این رو از شرکت های اکتشاف و تولید (E&P) خارجی معتبر و واجد شرایط دعوت به عمل آورد تا در فرآیند ارزیابی صلاحیت شرکت کنند.

گفتنی است که اسناد ارزیابی صلاحیت و اطلاعات مرتبط مانند شیوه‌ها، معیار و رویه‌های ارزیابی نیز از روز دوشنبه 26 مهر ماه 1395 (17 اکتبر 2016) در تارنمای رسمی شرکت ملی نفت ایران www.nioc.ir قرار گرفت بر این است متقاضیان می بایست یک نسخه از مدارک مورد نیاز و اطلاعات مرتبط با آن را به همراه فایل‌های الکترونیکی تا 14 آذرماه 1395( 4 دسامبر 2016) ارسال می کردند.
شرکت های اکتشاف و تولید خارجی در ادامه اعلام حضور خود در مناقصات بالادستی، مدارک خود را به سامانه ای که از سوی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران طراحی و بر روی وبسایت رسمی این شرکت بارگذاری شده بود، ارسال کردند. در ضمن شرکت های خارجی در طول این مدت سوال های خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی مطرح و شرکت ملی نفت ایران در اسرع وقت پاسخگو بود.
بر اساس این گزارش، دبیرخانه مناقصات قراردادهای بالادستی نفت و گاز پس از دریافت اطلاعات شرکت های خارجی متقاضی و ارزیابی مدارک و مستندات، اسامی 29 شرکت تعیین صلاحیت شده خارجی را اعلام کرده است.
در میان شرکت های تعیین صلاحیت شده خارجی، تام شرکت های معتبری از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، نروژ، مالزی، روسیه، اتریش، تایلند، ژاپن، لهستان، هلند، انگلیس، اسپانیا، چین و امثال آن به چشم می خورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته