اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016215275517

تا 18 دی‌ماه ادامه دارد

نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

کد: 13951016215275517

https://goo.gl/W9aM6Y

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاهای زنجیره‌ای در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد.

نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، این نمایشگاه با حضور معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران بخش خصوصی و اعضای اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیره‌ای، همچنین اعضای اتحادیه تجهیزات فروشگاهی و فرودگاهی و رستورانی دیروز صبح آغاز به کار کرد. 

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه ۸۲ شرکت ایرانی و ۱۶ شرکت خارجی و نمایندگی شرکت‌های خارجی حضور دارند. کشور چین با تعدادی از شرکت‌های چینی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. 

این نمایشگاه تا ۱۸ دی از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان و فرصتی برای معرفی توانمندی‌های کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاهای زنجیره‌ای است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]