اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215535517

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس:

هیچ تالاری حق دخالت و معرفی آتلیه عکاسی ندارد

کد: 13951018215535517

https://goo.gl/grsKsl

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس از برخورد شدید با تالارهای پذیرایی متخلف در اجبار عروس و دامادها به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی اجازه ندارند که عروس و دامادها را مجبور به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی کنند.

هیچ تالاری حق دخالت و معرفی آتلیه عکاسی ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، خسرو ابراهیمی نیا در واکنش به انتقاداتی از صنف عکاسان و گمانه زنی‌هایی مبنی بر اجبار تالارهای پذیرایی به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی خاص ضمن تکذیب این خبر گفت: اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجلس با قدرت تداخل های صنفی را پیگیری می کند.

وی در عین حال با اشاره به تعامل مناسب و ارتباط خوب بین اتحادیه تالارهای پذیرایی و عکاسان گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی از سوی تالارهای پذیرایی با واحد صنفی متخلف مطابق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی مبنی بر عدم تداخل صنفی و عدم اجرای دستورات اتحادیه صنفی به‌شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس همچنین تصریح کرد: اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران می‌توانند در صورت مشاهده موردی، گزارش این تخلف را برای برخورد به اتحادیه تالارهای پذیرایی ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]