اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216385755

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت کیفیت صادرات

کد: 13951019216385755

https://goo.gl/y3mUR4

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت نخستین دوره آموزشی مدیریت کیفیت صادرات در کشور را برگزار کرد.

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت کیفیت صادرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این کارگاه با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع مدیریت کیفیت و صادرات در روندهای  جهانی، تحولات شگرف صورت گرفته در فضاهای کیفی، استانداردها و مقررات فنی در بازارهای توسعه یافته مانند اتحادیه اروپا و ژاپن و همچنین رویکردهای یکپارچه استاندارد‌ها و مقررات فنی برگزار شد.

براساس این گزارش، در نخستین دوره آموزشی مدیریت کیفیت صادرات که با مدیریت محمدرضا ایزدیان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تجاری روز چهارشنبه در سالن سبز سازمان توسعه تجارت برگزار شد، تعدادی از شرکت‌های تولیدی و صادراتی حضور داشتند.

در این کارگاه آموزشی بر نظام دایرکتیو اتحادیه اروپا تاکید شد، بر همین اساس قرار است که این کارگاه با تاکید بر رشته‌های تخصصی درگروه‌های همگن کالا وخدمات برای شرکت‌های ذیربط و با مشارکت آنها برگزار شود تا الگوی برنامه راهبردی مدیریت کیفیت صادرات درسطح بنگاه‌های تولیدی وصادراتی، بومی‌سازی و به مرحله اجرا گذاشته شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]