اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216815809

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

نفت خزرسرآمد فعالیت‎های اکتشافی در آب‎های عمیق است

کد: 13951019216815809

https://goo.gl/WPRVTz

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی، شرکت نفت خزر را شرکتی موفق در حوزه حفاری اکتشافی آب های عمیق و حفظ اصول حاکمیتی ایران در دریای خزر معرفی کرد.

نفت خزرسرآمد فعالیت‎های اکتشافی در آب‎های عمیق است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رضا خلیلی ضمن بازدید از منطقه عملیاتی خزر، شرکت نفت خزر را شرکتی نوپا و چابک معرفی کرد که به لحاظ نوع عملیات و ماموریت، شرکتی دانشی و سرآمد است.

خلیلی افزود: نفت خزر همچنین با انجام ماموریت های مهم و دشوار در آب های عمیق دریای خزر توانسته است که نتایج اکتشافی موفقیت آمیزی را به ثبت برساند.
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از زحمات مدیران گذشته و کنونی شرکت نفت خزر که در دستیابی به اهداف تعریف شده سازمان نقش موثری ایفا کرده اند، افزود: معاونت امور عملیات غیر صنعتی در کنار سایر معاونت های شرکت ملی نفت ایران همه تلاش خود را برای تحقق اهداف آتی شرکت نفت خزر به کار خواهد گرفت.
فرهنگ خطیبی؛ مقام ارشد شرکت نفت خزر با تشریح ماموریت سازمانی این شرکت در سه استان ساحلی مازندران، گلستان و گیلان و بخش جنوبی دریای خزر، به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های جاری و آتی نفت خزر پرداخت.
تمرکز نفت خزر بر اجرای پروژه های توسعه ای و جذب سرمایه
خطیبی با اشاره به فعالیت های گسترده اکتشافی انجام شده و در دست اجرا در دریای خزر و استان های ساحلی، کسب اطلاعات و تجارب علمی و عملیاتی ارزشمند در بخش عمیق دریای خزر و ایجاد زمینه های لازم برای اجرای پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری های کلان را از اهداف آتی و مهم این شرکت برشمرد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی ضمن بازدید از منطقه عملیاتی خزر (شناورهای چند منظوره کاسپین، سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر و مرکز مدیریت بحران)، با حضور در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر با ماموریت سازمانی و اقدامات این شرکت در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده، آشنا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته