کد: 13951019217215611

کیش میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی

کد: 13951019217215611

https://goo.gl/mDGwKC

، تهران , (اخبار رسمی): سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی از فردا در کیش آغاز می شود.

کیش میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی با حضور مسئولان کشوری و محلی و تولید کنندگان خدمات و تجهیزات این حوزه از 20 دی در کیش آغاز می شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع برگزار می شود و 140 شرکت کننده داخلی و 40 شرکت و نماینده خارجی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده اند.

اتریش، سوییس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، آمریکا، اسپانیا، روسیه، ایرلند، امارات متحده عربی و عراق کشورهای حاضر در نمایشگاه امسال هستند.

همایش بین المللی نفت و انرژی، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی پتروشیمی و اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی از برنامه های جنبی است که همزمان با سیزدهمین دوره نمایشگاه انرژی برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت مشاوران نمایشگاهی سپنتاس و با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی، شرکت تاپکو، شرکت توربین انرژی، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفی برگزار کنندگان نمایشگاههای بین المللی ایران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.