اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218465755

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی 25 دی برپا می‌شود

کد: 13951022218465755

https://goo.gl/S76Oxo

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که پانزدهمین دوره خود را تجربه می‌کند با حضور بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین شرکت‌های ایرانی و خارجی ۲۵ تا ۲۸ دی ماه گشایش می‌یابد.

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی 25 دی برپا می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از ۷ هزارم‌تر مربع و با حضور ۶۲ شرکت ایرانی و ۱۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا، چین، کره و تایوان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌­­المللی تهران برپا می‌شود. 

مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و فدراسیون‌های مختلف در این نمایشگاه با اهداف مهمی چون ارتقاء ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارایه آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش‌های پایه و ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی انجام خواهد شد. 

در این نمایشگاه ضمن معرفی جدید‌ترین و بروز‌ترین صنایع، تجهیزات و وسایل ورزشی، برنامه‌های مختلف ورزشی ـ تفریحی، ادوات و تجهیزات مراکز و سالن‌های ورزشی (کف‌پو‌ش‌ها، تابلو‌ها و...) به نمایش گذاشته می‌شود. 

بازدیدکنندگان می‌توانند انواع پوشاک و کفش ورزشی، لوازم و تجهیزات ورزش‌های گروهی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تجهیزات مربوط به ورزش‌های کشتی، استخر، بدنسازی و تناسب اندام، ورزش‌های رزمی، آبی و هوایی، دوچرخه‌سواری، ورزش‌های فکری، شنا، ورزش‌ها و مسابقات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی ـ ورزشی، مکمل‌های غذایی، دارویی و پروتئینی را در این نمایشگاه مشاهده کنند. 

برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که بطور مستمر طی سال‌های متوالی برگزار شده، باعث شده تولیدکنندگان، محصولات جدید خود را که متناسب با نیاز مشتریان تولید می‌شود، به آن‌ها معرفی کنند. اکثر شرکت‌های بزرگ و موفق دنیا، حضور در نمایشگاه‌های بین‌­­المللی را یک فرصت طلایی برای ایجاد ارتباط، اطلاع‌رسانی و پیشبرد فروش از طریق انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی می‌دانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]