اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219595371

جایزه بهترین کمپین، به روابط عمومی بانک مرکزی رسید

کد: 13951025219595371

https://goo.gl/HoY4uL

، تهران , (اخبار رسمی): جایزه برگزیده بهترین کمپین روابط عمومی در کشور، به روابط عمومی بانک مرکزی رسید.

جایزه بهترین کمپین، به روابط عمومی بانک مرکزی رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این جایزه به خاطر طراحی و اجرای «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی»، روز یکشنبه 19 دی ماه، توسط هیئت داوران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران به محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، اهدا شد.

 چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران و سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا، در سالن همایش های هتل المپیک و با حضور روابط عمومی های برتر کشور، برگزار شد.

بانک مرکزی همزمان با هفته بانکداری اسلامی در شهریور سال جاری و در راستاى انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را طراحی و اجرا کرد. در قالب این کمپین که با همکاری شهرداری تهران و بانک ها و موسسات اعتباری به ثمر نشست، اطلاع رسانی گسترده ای در زمینه نظام بانکی و آگاهی دهی به مردم برای عدم سپرده گذاری در موسسات مالی غیر مجاز با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی صورت گرفت.
پیش از این و در انتخابی دیگر، بر اساس ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته توسط «سامانه رتبه بندی تبلیغات»، تبلیغات محیطی نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور، رتبه اول تبلیغات مهرماه 1395 را به خود اختصاص داده بود. به گفته مسئولان این رویداد، رتبه بندی در این سامانه به صورت مستمر در مورد تمام تبلیغات اکران شده در هر ماه براساس شاخص های «ایده»، «متن و محتوا»، «طراحی و اجرا» و «یکپارچگی» انجام و در پایان ماه، رتبه های برتر بر اساس نظر هیأت داوران متشکل از استادان و متخصصان خبره تبلیغات و همچنین آراء کاربران علاقه مند و فعال در صنعت تبلیغات، اعلام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]