اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220715809

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور عملیات غیرصنعتی تاکید کرد

ضرورت توجه روزافزون به دغدغه‎های شرکت‎های عملیاتی

کد: 13951026220715809

https://goo.gl/GUfQYl

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی تاکید کرد: برای بررسی و حل مشکلات منابع انسانی ضرورت دارد به دغدغه های شرکت های عملیاتی توجه بیش از پیش شود.

ضرورت توجه روزافزون به دغدغه‎های شرکت‎های عملیاتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، رضا خلیلی در مراسم معارفه روسای حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران که امروز (شنبه، ۲۵ دی ماه ۹۵) برگزار شد، با بیان اینکه مباحث تئوری و نظری در منابع انسانی باید تبدیل به موارد عملیاتی شود، افزود: ستاد باید با تدابیر مناسب بتواند پشتیبان خوبی برای عملیات باشد. 

وی تصریح کرد: با پیش بینی راهکارهای لازم و شفاف سازی و روان سازی اختیارات، باید به پیشبرد اهداف سازمان از طریق توجه به سرمایه انسانی کمک کرد.
خلیلی با بیان اینکه مدیرانی که در حوزه منابع انسانی انتخاب می شوند، تجربه حضور و فعالیت در مناطق عملیاتی نیز دارند، افزود: برای حل مشکلات در منابع انسانی باید معضلات را شناسایی و از طریق مصوبه و مراحل قانونی به حل آنها اقدام کنیم.
بر اساس این گزارش، در این نشست، محمدرضا فخرایی به عنوان سرپرست معاونت مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت در امور آموزش و بهبود منابع انسانی، طاهره سیدمومنی به عنوان سرپرست تامین نیروی انسانی، شاهرخ قاسمی به عنوان سرپرست طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی و فرزین مومنی به عنوان سرپرست طرح ها و مقررات استخدامی معارفه شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته