اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220725809

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد

حضوردرعرصه بین المللی هدف شرکت ملی حفاری

کد: 13951026220725809

https://goo.gl/JreJj9

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از هدفگذاری این شرکت برای حضور فعال تر در پروژه های بین المللی و اجرای پروژه های حفاری از ابتدای کار تا رسیدن به مرحله تولید خبر داد.

حضوردرعرصه بین المللی هدف شرکت ملی حفاری

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، ناصر قلی پور صدور دانش فنی و خدمات جانبی صنعت حفاری را از برنامه های شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد و گفت: مهمترین اولویت این شرکت حفظ بازار و به روز رسانی دستگاه های حفاری با هدف پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور است.
قلی پور با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران همانند سایر پیمانکاران صنعت نفت از طریق شرکت در مناقصه ها و اجرای پروژه های حفاری کسب درآمد می کند، افزود: این شرکت با داشتن ۷۵ دکل خشکی و دریایی ، بیش از ۶۰ درصد دکل های حفاری و ۸۵ درصد بازار خدمات فنی و جانبی صنعت حفاری را در اختیار دارد و خدمات لازم را به شرکت های متقاضی در کشور ارائه می دهد.
قلی پور با اشاره به توانمندی ها و تجارب ارزشمند فنی تخصصی متخصصان صنعت حفاری در کشور، اظهار کرد: تقویت ناوگان حفاری در خشکی و دریا، روز آمدی تجهیزات خدمات فنی و تخصصی، به کارگیری تکنولوژی های روزآمد، آموزش کارکنان با روش های نوین حفاری، ارائه دوره های آموزشی تخصصی نظیر کنترل فوران چاه های نفت و گاز به متخصصان و کارشناسان شرکت های داخلی و خارجی از شمار برنامه های این شرکت است که با همکاری مجموعه مدیریت های عملیاتی و ستادی شرکت در دست پیگیری و اجرا قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته