اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221126663

ازسوی نشر بامداد کتاب صورت گرفت

انتشار کتاب «انحرافات در ورزش»

کد: 13951027221126663

https://goo.gl/pNLNyL

، تهران , (اخبار رسمی): انحرافات اجتماعی در ورزش تنها مختص به خشونت نمی‌شود بلکه دامنه وسیعی از انحرافات را در این حوزه می‌توان مشاهده کرد.

انحرافات در ورزش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات بامدادکتاب، محتوای این کتاب به‌راستی منحصربه‌فرد است و بر پایه این باور نوشته شده که انحراف در ورزش موضوع مهم و موثری در جامعه‌شناسی ورزشی است و به کسانی که در حیطه جامعه‌شناسی ورزشی کار می‌کنند یا در آینده کارخواهند کرد کمک بسیاری می‌کند.

هدف، نوشتن کتابی بود که آمیزه‌ای از اصالت، تازگی و تحلیل مباحث موضوع مورد استفاده باشد. این کتاب دانشجویان و علاقه‌مندان را با موضوع مطروحه آشنا می‌کند.

این کتاب بر محور چند فصل اساسی بنا شده که هر یک از آنها ویژگی جداگانه‌ای به این کتاب می‌بخشد.

فصل نخست این کتاب، انحرافات اجتماعی است که شامل تعریف کلیات و مفاهیم است و دومین فصل که فصل بنیادین این کتاب است انحرافات اجتماعی در ورزش را تحلیل و بررسی می‌کند.

بر اساس این گزارش، فصل سوم به توضیحات کاربردی در نظام اخلاقی ورزش، فصل چهارم تشریح مفاهیم مهم انحراف بین قهرمانان، فصل پنجم مواد نیروزا و انحراف در ورزش، فصل ششم دوپینگ و مسائل مرتبط و در فصل هفتم و پایانی کتاب، موضوع تمرین بیش از حد و سلامت ورزشکاران را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

پایه و اساس این کتاب از کتاب‌‌های «ورزش و جامعه» نوشته جی کوکلی با ترجمه بهرام قدیمی و «دوپینگ، سلامت ورزشکاران» نوشته ژرژ ویگارلو و همکاران با ترجمه فریبا قلی‌زاده برگرفته شده است.

در آغاز کتاب با توجه به اهمیت موضوع و کاربرد آن، به تعاریف و مفهوم شناسی پرداخته‌ایم و سایر موضوعات مرتبط، در فصل‌های مربوط به خود معرفی می‌شوند.

در سراسر کتاب سعی شده تا اندیشه‌ها، مفاهیم و نظریه‌ها را با گفتاری ساده و روشن، بیان شود و در برخی موارد از منابع دیگر نیز استفاده کرده‌ که سبک نگارش تا حد ممکن ساده و پیراسته باقی بماند.

فصل‌های کتاب به ترتیبی است که به پیشرفت و احاطه تدریجی بر درس کمک می‌کند، در همین راستا نهایت دقت به‌کار برده‌ شده تا اطمینان از این مسئله حاصل شود که می‌توان از این کتاب به‌صورت غیردرسی نیز استفاده کرد. هر فصل به‌صورت واحد مستقلی نوشته شده که در ابتدای هر فصل اهداف و واژه‌های کلیدی آمده است.

اگر پیش‌تر از این چنین کتابی وجود داشت، بسیاری از افرادی که جامعه‌شناسی ورزشی را مطالعه کرده‌اند بیشتر از محتویات ارزشمند این کتاب سود می‌بردند ؛ این کتاب هم‌اکنون برای دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان در دسترس قرار دارد.

برای خریدآنلاین یا دانلود پی دی اف 20 صفحه اول این کتاب به این لینک مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش