اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221736679

برق «میت9»، اعضای CES را گرفت

کد: 13951028221736679

https://goo.gl/VIubuu

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه سالانه «CES لاس وگاس» یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های حوزه تلفن همراه و تکنولوژی است که با حضور بزرگ‌ترین ‌های دنیا در این حوزه توجه همگان به سوی شاهکار جدید هوآوی کشانده است.

برق میت 9، اعضای CES را گرفت

رقابتی که میان بزرگترین تولید کنندگان تلفن هوشمندهمه ساله برگزار می شود تا برترین ها را شناسایی کنند، امسال به افتخار میت 9 هوآوی همگی ایستادند و زیبایی و کاربرد مناسبش را تحسین کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مات، طبق رسم چند سال گذشته، رقابتی میان بزرگترین تولید‌کنندگان تلفن هوشمند برگزار می‌شود تا برترین‌های این صنعت شناسایی شوند.

در رویداد سال جاری، به افتخار «میت9» هوآوی همگی ایستادند و زیبایی و کاربرد مناسبش را تحسین کردند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه سالانه CES لاس‌وگاس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین نمایشگاه‌های حوزه تلفن همراه و تکنولوژی شناخته می‌شود که عموما بهترین کمپانی‌های دنیا در این حوزه حضور چشمگیری دارند.

در نمایشگاه سال جاری، اتفاقی رقم خورد که توجه همگان به سوی شاهکار جدید هوآوی کشیده شد و «میت 9» با طراحی چشمگیر و عملکرد مناسب خود، توانست در میان صدها تلفن همراه بدرخشد و تیم طراحی خود را صدرنشین کند.

قدرت منحصر به فرد، طراحی چشمگیر، عملکرد مناسب و همچنین دوربین عکاسی با دو لنز پیشرفته لایکا از جمله مواردی است که چشم اعضای CES را به خود جذب کرد.

نشریه «وال استریت ژورنال» به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین رسانه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دراین‌باره نوشت: توان بالای پردازش این گوشی به همراه صفحه نمایش با قدرت تفکیک رنگ و نور بسیار عالی و همچنین لنز دوربین این گوشی که ساخته کمپانی لایکا است، توانست حاضران CES2017 را به خود جلب کند و به همین سبب، رای این نشریه به میت 9 داده شد.

نام «لایکا» برای عکاسان و عاشقان هنر هزاره سوم، نامی آشناست، چرا که نام لایکا با نام عکاسان بزرگ جهان پیوند خورده و اگر عاشق هنر عکاسی باشید، به طور حتم به سوی «میت9» هوآوی کشیده خواهید شد، چرا که هوآوی در «میت9»، شما را با دوربین عکاسی حرفه ای مواجه می سازد که می توانید در زمره عکاسانی قرار بگیرید که با لایکا، عکاسی کرده اند.

و اما سایت معروف Android Police که برای علاقه مندان تکنولوژی های تلفن همراه، کاملا آشنا است نیز مجذوب «میت9» شد و در همین خصوص، می نویسد: «میت9» به عنوان  یک گوشی هوشمند توانسته است در صدر آمازون قرار گیرد و این یک دست آورد بزرگ برای هوآوی است.»

در این میان، سایت BGR که یک رسانه مستقل و پرطرفدار در حوزه تلفن همراه و همچنین بستری برای تجزیه و تحلیل دست آوردهای نوین عرصه تلفن همراه است نیز از صفحه نمایش این گوشی، ماندگاری و قدرت باطری «میت9» و همچنین عملکرد خوب این گوشی به وجد آمده و در اخبار و تحلیل های خود به معرفی قابلیت های «میت9» پرداخت و رایی  خود را به این گوشی اعطا کرد.

سایت Chip Chick که از سال 2004 میلادی با هدف سبک زندگی و همچنین بررسی فناورهای روز دنیا برای زنان راه اندازی شده است نیز طراحی زیبا و عملکرد این گوشی را مورد توجه قرار داده  و در اخبار خود از استقبال آمریکایی ها از این گوشی خبرداده است.

کاربران اندروید حتما با پایگاه اطلاع رسانی Talk Android آشنایی کامل دارند. این پایگاه خبری که در حوزه نرم افزارها و همچنین توسعه سیستم های اجرایی تلفنهای همراه معروف است نیز از ویژگی های میت 9 به وجد آمده و حضور آن در بازار جهانی را یک ضرورت دانسته است. دوربین حرفه ای به همراه دو لنز ساخت کمپانی لایکا، توانست Talk Android را به تحسین وادارد.

رای نشریه TechAdvisor/PC Advisor که یکی از مطرح ترین نشریات تخصصی حوزه فناوری است و عمدتا به عنوان مشاور مشتری برای خرید دستگاه های خوب شناخته می شود نیز به «میت9» تعلق گرفت. به طور حتم، پیشنهاد خرید این نشریه برای مخاطبان خود، «میت9» خواهد بود.

بهتر است بدانید که سایت TechnoBuffalo که بزرگ ترین رسانه در حوزه تلفن های همراه است و تحلیل های آن همواره مورد استقبال علاقه مندان دنیای تلفن های همراه است نیز جایزه سالانه خود را به میت 9 اهدا کرد.

سایت Techaeris که در حوزه هنر و عکاسی مطالعات خود را انجام می دهد نیز تحت تاثیر دوربین حرفه ای و لنزهای «میت9» قرار گرفته و رای خود را به این گوشی زیبا اعطا کرد.

محصولات و خدمات کمپانی هوآوی در 170 کشور دنیا در دسترس است و بیش از یک سوم جمعیت جهان از این خدمات و محصولات منحصربه فرد استفاده می کنند.بهتر است بدانید که تلفن های همراه این کمپانی رتبه سوم را در سال 2015 کسب کرد و همچنین سابقه 20 سال حضور موثر در این صنعت، توانسته است محصولات این کمپانی در آمریکا، اروپا و آسیا مورد استقبال قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]