کد: 13951028222125611

برگزاری مرحله دوم دوره مدیریت پروژه در کیش

کد: 13951028222125611

https://goo.gl/bDnbH5

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره مدیریت پروژه بر اساس استاندارد های PM BOK و PRINCE 2 در شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.

برگزاری مرحله دوم دوره مدیریت پروژه در کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  دومین مرحله از دوره مدیریت پروژه بر اساس استاندارد های PM BOK  و PRINCE 2 توسط  سیامک حاجی یخچالی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با هدف به کارگیری مفاهیم مدیریت پروژه  و پیاده سازی در سازمان در شرکت عمران، آب و خدمات کیش در حال برگزاری است.

بنابر این گزارش،PM BOK  استاندارد مدیریت پروژه ای است که در مؤسسه PMI  آمریکا تدوین شده و  PRINCE 2  نیز متدولوژی پروژه مدیریت است که در مؤسسه OGC انگلستان تدوین شده است. در این دوره، ابزار و تکنیک هایی بر اساس این استاندارد را معرفی شود و متدولوژی اجرای پروژه که برای کلیه پروژه ها کاربرد دارد، آموزش داده می شود.

معرفی جایگاه پروژه در سازمان، تفاوت پروژه با سایر فعالیت ها، مدیریت یکپارچه، سطوح مختلف مدیریت پروژه، فرآیند و گزارش مستندات، اصول بهینه سازی دانش، مدیریت مرحله به مرحله، راهبردی و مدیریت موارد خاص، مفاهیم، برنامه ریزی، کیفیت، ریسک، رخداد، ارتباطات و پیشرفت تدارکات را به عنوان سر فصل های این کارگاه آموزشی است.

این دوره بر اساس  فصول کتاب رهنمود پروژه النا تدریس می شود. در این کتاب متدولوژی و مجموعه ای از ابزارها و تکنیک های مدیریت پروژه  ، متناسب با فضای کسب و کار پروژه ها در ایران طراحی شده است .

شایان ذکر است، نخستین  مرحله از دوره مدیریت پروژه طی روزهای 29 و 30 آذر با حضور جمعی از مهندسان بخش های فنی ، مهندسی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

این دوره 29 دی ماه به پایان می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.