اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222265809

از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت صورت گرفت

تحویل تلمبه خانه انتقال نفت کارون به بهره بردار

کد: 13951028222265809

https://goo.gl/mnKYXp

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به نزدیکی تحویل طرح احداث تلمبه خانه های انتقال نفت غرب کارون به بهره بردار، مانور اطفا حریق و امداد و نجات به عنوان نخستین مانور رسمی در محل تلمبه خانه انجام شد.

تحویل تلمبه خانه انتقال نفت کارون به بهره بردار

به گزارش  اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مانور اطفا حریق و امداد و نجات طرح احداث خطوط لوله و تلمبه خانه های انتقال نفت غرب کارون با حضور سید جلال الدین بلادی؛ مشاور مدیرعامل و رییس بازرسی و حفاظت فنی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) صبح امروز (۲۸ دی ماه) برگزار شد.
این مانور در راستای برنامه ERP واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست به صورت دوره ای برگزار می شود، نخستین مانور  رسمی واحد اچ. اس. ایی در تلمبه خانه غرب کارون بود.
بنا بر این خبر، سناریو این مانور بدین صورت بود که یک تابلوی برق دچار حریق می شود و در اثر حریق کارکنان دچار گازگرفتگی می شوند. پس از ایزوله کردن تاسیسات و اطفا حریق کارکنان بهداری با حضور به موقع نسبت به امداد و نجات مصدومین اقدام می کنند و طی زمان دو دقیقه و ۵۰ ثانیه عملیات اطفا و امداد و نجات به پایان می رسد.
همچنین در حاشیه این مانور به منظور ارتقای کیفیت تلمبه خانه غرب کارون، جلسه ای با حضور تمام طرفین درگیر کیفیت تلمبه خانه از جمله پیمانکار، مشاور و ناظرین شخص ثالث و همچنین ستاد بازرسی فنی شرکت مهندسی و توسعه نفت برگزار شد.
سید جلال الدین بلادی در این باره گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان تحویل پروژه به بهره بردار، مدارک مهندسی، کالا و اجرای پروژه مورد بحث فنی قرار گرفت، در خصوص کتابچه های نهایی کالا نقطه نظراتی مطرح شد و  همچنین نفراتی که باید فعالیت بازدید را انجام دهند به ویژه بازرسین شخص ثالث مورد بحث قرار گرفتند و با توجه به تاخیر در زمانبندی، به کارگیری تکنیک هایی که در فشرده سازی برنامه زمانبندی به کار می رود، توصیه شد.
وی افزود: خوشبختانه پروژه های شرکت ملی نفت ایران بر اساس استانداردهای متداول بین المللی و ملی اداره می شود و در همین راستا پروژه هایی که انجام می شود از کیفیت مطلوبی برخوردارند. البته مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که با ممیزی ها و نظارت عالیه که صورت می گیرد برطرف می شوند.
بلادی گفت: در مجموع شرکت مهندسی و توسعه نفت با ظرفیت سازی های مناسب از شرکت های موفق اجرا کننده پروژه ها به شمار می رود و امیدواریم طبق برنامه زمانبندی این پروژه را تحویل بهره بردار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته