اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229844750

آخوندی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) مطرح کرد

رفع موانع حضوردربازارجهانی بااقدام شجاعانه روحانی

کد: 13951112229844750

https://goo.gl/FSmXbS

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر راه و شهرسازی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی از این روز به عنوان نشانه‌ای برای دیدن افق‌های دوردست یاد کرد و با تاکید بر رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در موفقیت در این مسیر، از اقدامات شجاعانه رییس جمهوری برای برداشتن موانع حضور ایران در صحنه‌های بین‌المللی تقدیر کرد.

رفع موانع حضوردربازارجهانی بااقدام شجاعانه روحانی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی در جمع میهمانان حاضر در مراسم گفت: امروز روز ماندگاری در تاریخ ایران است، روز ورود امام عزیز به ایران و آغاز یک عصر نو برای ملت ایران، روز پایان رژیم ستمشاهی و بازگشت به ملت و استقرار جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: از این جهت این روز برای ما بسیار بسیار عزیز است.

آخوندی گفت: همواره به روز ۱۲ بهمن به عنوان روزی که در آن شاهد خلاقیت و شروع دوران جدیدی هستیم نگاه می‌کنم، برای من این روز نشانه‌ای است برای شروع و دیدن افق‌های دوردست، افق‌هایی که باید برای نسل‌های بعدی خود ایجاد کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سال گذشته در جمع خود مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را داشتیم که در سخنرانی برای ما هم از خاطرات و هم از خطرات گفتند و هم راهی برای آینده به ما نشان دادند، امروز ایشان را نداریم و این سرشت زندگی است.

آخوندی ادامه داد: قهرمان‌های بزرگ یکی پس از دیگری می‌روند اما به قول مرحوم هاشمی ایران که هست، ملت و جوانان که هستند. بنابراین باید به جای پرداختن به گذشته با تبیین گذشته نگاه رو به آینده داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه ما به آینده ایران امیدوار هستیم گفت: خوشبختانه در پس رحلت حضرت امام(ره) با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب اسلامی همچنان توفنده به راه خود ادامه داد و همچنان به آینده درخشان ایران خوشبین هستیم.

آخوندی گفت: اینک که با تدبیر سترگ و با اقدامات شجاعانه رییس جمهوری موانع حضور ایران در صحنه‌های بین‌المللی برداشته می‌شود امیدوارم به جایگاه شایسته ملت ایران در منطقه و جهان باز گردیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز روز یادآوری شجاعت‌ها و شهامت‌ها است به حادثه پلاسکو اشاره کرد و گفت: یادی کنیم از آتش‌نشان‌های عزیز که در راه حفظ جان مردم جان خود را از دست دادند.

وی در پایان گفت: امیدواریم همه ما به سهم خود در تبیین گذشته و باز کردن راهی برای نسل آینده موفق باشیم. همواره ذهنم مشغول است که ایرانی را که به ما سپرده‌اند چگونه به نسل بعدی می‌سپاریم و بتوانیم نسلی را برای توسعه و آبادانی تربیت کنیم که موجبات سرافرازی ملت باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان