اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233525517

اتحادیه مهمانپذیران تهران :

50درصد میهمان‌پذیران خواستار تغییر کاربری شدند

کد: 13951120233525517

https://goo.gl/rsFmhr

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای اتحادیه میهمان‌پذیران تهران با توجه به چالش‌های بسیار برای ادامه فعالیت، آمادگی خود را برای تغییر شغل و یا ادغام با اتحادیه‌های صنفی اعلام کردند.

50درصد میهمان‌پذیران خواستار تغییر کاربری شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، نیمی از اعضای اتحادیه میهمان‌پذیران با اشاره به تداوم رکود مطلق اقتصادی در ایران و کسادی بازار مهمانپذیران، بافت فرسوده و قدمت واحدهای مهمانپذیر در میدان امام خمینی(ره) و راه آهن تهران، عدم صدور مجوز از سوی شهرداری برای تعمیرات واحدها، ایجاد تحولات نوین و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی و ریلی، رشد وسایل ارتباطی، ترجیح مسافران به اقامت در منازل شخصی و خانوادگی و اقامت گردشگران در هتل ها، خواستار موافقت میراث فرهنگی به منظور تغییر کاربری اتحادیه مهمانپذیران شدند.

۱۰۳ واحدصنفی مهمانپذیر در تهران همچنین با توجه به مصوبه هیات عالی نظارت در موضوع ادغام و چابک سازی  اتحادیه های صنفی همگن و مشابه از ادغام اتحادیه مهمانپذیران با اتحادیه ای مرتبط استقبال کردند و تسریع در ادغام را مورد تاکید قرار دادند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]