اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951121234085517

اسکان ۳۰۰ کسبه پلاسکو در مجتمع نور تا پایان امشب

اختلافات مستاجران پلاسکو با صاحبان سرقفلی حل شد

کد: 13951121234085517

https://goo.gl/ZNnZPy

، تهران , (اخبار رسمی): روز گذشته با دعوت از ۹۵ مستاجرِ پلاسکو، مشکلات آنها با صاحب ملک در خصوص تحویل مغازه حل و فصل شد.

اختلافات مستاجران پلاسکو با صاحبان سرقفلی حل شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران از استقرار ۴۰ کسبه پلاسکو در مجتمع نور تا قبل از ظهر امروز خبر داد و افزود: تا پایان امشب ۳۰۰ تن از کسبه پلاسکو در مجتمع تجاری نور تهران مستقر می شوند.

وی همچنین در واکنش به طرح ابهامات و ابراز نگرانی هایی از سوی کسبه مستاجر پلاسکو برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی گفت: علی القاعده وام ۳۰۰ میلیون  تومانی به صاحبان سرقفلیِ ساختمان پلاسکو تعلق می گیرد اما کسبه مستاجر  پلاسکو می توانند با مراجعه به هیات حل اختلاف در اتحادیه پیراهن دوزان و پوشاک  مشکلات خود را در این زمینه حل و فصل کنند.

درودیان تصریح کرد: بنیاد مستضعفان تا پایان ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۶ اجاره واحدهای صنفی را متقبل شده است واز آن تاریخ به بعد مغازه های طبقه همکف متری  ۵۵  هزار تومان و طبقه بالا ۴۵ هزار تومان به صورت اجاره ای در اختیار کسبه قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]