اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951121234125755

نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی در کابل برگزار می‌شود

بازاریابی صنعت مبلمان ایرانی در افغانستان

کد: 13951121234125755

https://goo.gl/bHTWpG

، تهران , (اخبار رسمی): رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با اشاره به گشایش نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون در کابل از حضور برندهای مطرح ایرانی در این نمایشگاه در قالب پاویون خبر داد.

بازاریابی صنعت مبلمان ایرانی در افغانستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، محمدرضا کریم‌زاده با اشاره به اعتماد فعالان اقتصادی و همچنین عامه مردم افغانستان به کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی ایرانی، اظهار داشت: توجه به کیفیت در صادرات کالاها به این کشور مهمترین دغدغه‌ است و تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید در این زمینه اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه دولت و فعالان اقتصادی افغان درصدد رهیافت جدید در ارتقاء بخش اقتصادی کشور متبوعشان هستند، یادآور شد: اکنون زمینه همکاری‌های مشترک بیش از هر زمان دیگری فراهم است ضمن اینکه قانون جدید حمایت از سرمایه‌گذاری و قوانین پشتیبان تولید و صادرات در افغانستان در حال تصویب است.

کریم‌زاده افزود: دولت افغانستان به بسترسازی لازم برای تولیدات داخلی و تشویق و توسعه آن مبادرت کرده و با بهره‌گیری از مکانیزم تغییرات تعرفه‌ای درصدد حمایت هر چه بیشتر از تولیدات داخلی است.

نکته دیگری که رایزن بازرگانی ایران در کابل به آن اشاره کرد تلاش افغانستان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیوستن به سازمان جهانی تجارت بود؛ کریم‌زاده در این باره گفت: استفاده از این ظرفیت می‌تواند بازارهای مناسبی را برای این کشور فراهم کند؛ ضمن اینکه اکنون توسعه محورهای ترانزیتی به ویژه نیاز به خطوط ریلی بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود و در آینده نزدیک با تکمیل خطوط ریلی همجوار با این کشور، افغانستان نقش بهتری را در نقل و انتقالات کالا در حوزه جغرافیای پیرامونی و منطقه‌ای به دست می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه در کابل زمینه‌ای برای توسعه همکاری‌های تجاری، صنعتی و سرمایه‌گذاری در این کشور را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون در کابل همکاری‌های ترانزیتی و بهره‌گیری از فرصت‌های اقتصادی موجود در منطقه مورد تاکید قرار گرفت.

به گفته رایزن بازرگانی ایران در افغانستان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون 50 شرکت در قالب 120 غرفه و گروه‌های کالایی و خدماتی مشارکت دارند. این نمایشگاه با تولیداتی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، آلمان، آمریکا، امارات، ژاپن، آذربایجان، ترکیه و اندونزی تا 22 بهمن ماه سال جاری در هتل قصر اورانوس شهر کابل دایر است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]