اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951128236425517

بحران پرتقال شب عید با واردات رسمی حل می‌شود

میوه‌فروشان به نمایشگاه بهاره نمی‌آیند

کد: 13951128236425517

https://goo.gl/FYWbn8

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت:در صورت واردات قانونمند، با بحران پرتقال در شب عید مواجه نخواهیم شد؛ توازن در بازار برقرار می شود و دیگر قاچاقچیان هم برای واردات این میوه دست به کار نخواهند شد.

میوه‌فروشان به نمایشگاه بهاره نمی‌آیند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حسین مهاجران ضمن اظهار بی اطلاعی از واردات پرتقال های مصری به کشور گفت: پرتقال مصری همان والنسیا است که یکی از بهترین و مرغوب ترین پرتقال ها به شمار می آید؛ من هم تنها اخباری از واردات پرتقال های مصری شنیدم که به یقین این اقدام مرتبط با تصمیماتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی است.

مهاجران در عین حال متذکر شد: مقداری پرتقال مرغوب مازندران برای شب عید در انبارها ذخیره شده است و قیمت پرتقال های جنوب نیز افزایش پیدا کرده به طوری که پرتقال های جنوب را از قیمت ۳ هزار تومان به ۸ هزار تومان و از ۲ هزار تومان به ۵ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان این که در صورت واردات رسمی با بحران پرتقال در شب عید مواجه نخواهیم شد، افزود: به نظر می رسد که وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار پرتقال در شب عید تصمیمات و فکرهای اساسی دارد و اجازه نخواهد داد برای شب عید، پرتقال با افزایش قیمت مواجه شود .

وی در ادامه قیمت میوه های شب عید را متعادل اعلام کرد و در مورد حضور فروشندگان میوه در نمایشگاه بهاره گفت: فروشندگان میوه در نمایشگاه بهاره حضور نخواهند داشت؛ چون میوه سریع الفساد است و مردم نیز از خرید میوه های موجود در نمایشگاه بهاره استقبال نمی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]