اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237215517

کاهش قیمت از دوشنبه

سیل آمد، گوجه‌فرنگی گران شد

کد: 13951201237215517

https://goo.gl/VmXDDl

، تهران , (اخبار رسمی): بارندگی‌های هفته گذشته و به راه افتادن سیل در استان‌های جنوبی قیمت انواع سبزی و صیفی‌جات را در بازارهای میوه و تره‌بار افزایش داد و در صدر این افزایش قیمت‌ها گوجه‌فرنگی قرار دارد.

سیل آمد، گوجه‌فرنگی گران شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی، گوجه‌فرنگی را صدرنشین این افزایش قیمت‌ها عنوان کرد و گفت: پس از گوجه‌فرنگی، فلفل سبز و بادمجان بیشترین افزایش قیمت‌ها را در روزهای گذشته تجربه کردند.

وی افزود: در حال حاضر با محدودیت عرضه در این محصولات روبه‌رو هستیم که این امر دست‌آویزی برای سودجویان و افزایش قیمتغیر منطقی ایش محصولات شده است.

وی عمده شهرهای تأمین‌کننده گوجه‌فرنگی را چابهار، بوشهر، بندرعباس و هرمزگان را برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر این شهرهای و راه‌های ارتباطی با آنها گرفتار بارندگی و سیل شده‌اند که انتقال و عرضه این محصول را با مشکل روبه‌رو کرده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پاسخ به این پرسش که روند افزایش قیمت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با بهبود شرایط آب و هوایی تا روز دوشنبه قیمت این محصولات به تعادل برسد.

مهاجران درباره قیمت‌ها انواع سبزی و سیفی‌جات، تأکید کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی حدود هفت‌هزار تومان، فلفل دلمه‌ای هفت‌هزار و ۵۰۰، لوبیاسبز شش‌هزار، کدو هفت‌هزار، بادمجان پنج‌هزار و هر کیلوگرم شلغم پنج‌هزار در مرکز شهر تهران عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]