اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201237345755

با حضور 150 شرکت به کار خود پایان داد

هشتمین نمایشگاه طلا، جواهر و صنایع وابسته

کد: 13951201237345755

https://goo.gl/iLrDAH

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته که پنجشنبه 28 بهمن با حضور 150 شرکت ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المکللی تهران آغاز به کار کرد بود روز 30 بهمن به کار خود پایان داد.

هشتمین نمایشگاه طلا، جواهر و صنایع وابسته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، 140 شرکت ایرانی به همراه 10 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، ارمنستان و بلژیک در فضایی به وسعت بیش از 4500 مترمربع گرد هم آمده اند تا آخرین محصولات، انواع دستگاه‌ها، ماشین و ابزارآلات و تجهیزات مربوط به صنعت طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت و صنایع وابسته را به نمایش بگذارند.

ایجاد انگیزه اطلاع‌رسانی، فراهم ساختن تولید صادرا‌ت‌ محور، فرهنگ‌سازی فعالیت در صنعت طلا، نقره و جواهرات، معرفی توانمندی‌های مختلف در حوزه ساخت مصنوعات، تبادل تجربیات میان تجار و صنعتگران ایرانی و خارجی، ایـجاد رقابت در فعالیت‌های تولید و صادرات، آشنایـی با چرخه صنعـت طـلا، جواهر، نقـره و سنگ‌های قیمتی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در مدت برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های بین‌المللی پیرامون سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی ایران نیز برگزار خواهد شد و متخصصان و علاقه‌مندان به این صنعت می‌توانند در این نشست‌ها شرکت و از مباحث تخصصی آن بهره‌مند شوند.

توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود صنعتگران کشور در بخش طلا و جواهر و تبحر آنها در زمینه تولید دستگاه‌های ظریف ساخت طراحی مصنوعات طلا  از جمله مزیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه در بخش تولید و صادرات کشور است و ضرورت ایجاب می‌کند که این توان و هنر ایرانی به دنیا معرفی شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش