اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237555517

پیشنهاد واردات نارنگی از پاکستان به ایران

نارنگی شب عید جوابگوی بازار نیست

کد: 13951202237555517

https://goo.gl/RPD4gT

، تهران , (اخبار رسمی): نارنگی شب عید جوابگوی بازار نیست که قاعدتا باید برای شب عید نارنگی وارد شود تا دچار افزایش قیمت در این محصول نشویم.

نارنگی شب عید جوابگوی بازار نیست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان تهران ضمن اشاره به انتشار اخباری پیرامون واردات پرتقال مصری و ترکیه ای در آستانه شب عید گفت: در شرایط فعلی واردات پرتقال ضرورت دارد زیرا پرتقال های امسال ما به دلیل سرمازدگی و کیفیت نامناسب مورد پسند مشتریان نیست .

وی افزود: امسال بخشی از پرتقال های ترکیه نیز دچار سرمازدگی و یخ زدگی شدند و تنها مقداری از آن سالم مانده است که امیدواریم از دور اول خریده باشند تا پرتقال های مرغوبی برای شب عید بدست ما برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان همچنین با تاکید بر اینکه برای شب عید کمبود میوه نداریم  و جای نگرانی نیست، گفت: البته به مسئولان پیشنهاد دادیم که در صورت امکان برای شب عید نارنگی از پاکستان وارد کنند؛ چون نارنگی های شب عیدمان جوابگوی بازار نیست.

وی همچنین به ادامه طرح برخورد با کالای قاچاق در سطح بازار با هماهنگی بازرسی اتاق اصناف تهران و ایران اشاره کرد و افزود: بازار همچنان در رصد ماست؛ اگرچه کمابیش اجناس به صورت قاچاق وارد و مشاهده می شود اما مقدار میوه های قاچاق نسبت به گذشته بسیار کم شده است.

صابری در ادامه به سیل اخیر در جنوب کشور اشاره کرد و گفت: در پی سیل اخیر در جنوب کشور، برخی اقلام همچون گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای در نوسان قیمت قرار گرفت که پس از مدتی قیمت آنها به تعادل رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]