اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237756679

بررسی ویژگی‌های متنوع و متعدد یک گوشی میان رده

Honor 6X فقط یک گوشی نیست

کد: 13951202237756679

https://goo.gl/6slSgG

، تهران , (اخبار رسمی): Honor 6X در زمره گوشی‌های میان رده هوآوی قرار دارد؛یک گوشی هوشمند با کارایی بالا که توانسته است مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند.

Honor 6X فقط یک گوشی نیست

دوربین جلوی آنر 6X از سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه و پردازنده تصویر برخوردار است. این دوربین همچنین قابلیت تشخیص رنگ پوست را دارد و به یک نرم‌افزار پرتره خودکار لمسی مجهز است.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مات،  این گوشی ویژگی‌های متنوع و متعددی دارد که می‌تواند هر فردی را به خود جذب کند.

اگر برایتان، طراحی مهم است، اگر کارایی بالا را نیاز دارید و حتی اگر به عکاسی علاقه دارید، این گوشی هوشمند می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

عملکرد بالا

تا به حال پیش آمده که در هنگام کار کردن با گوشی هوشمند خود، در زمانی که همزمان از چند اپلیکیشن استفاده می کنید، گوشی نمی تواند کارایی خوبی داشته باشد اما پردازشگر این گوشی، امکان بازی و مرورگری را فراهم می‌کند، حتی می‌توانید به موسیقی گوشی دهید یا نرم‌افزارهای مختلف را در یک زمان اجرا کنید. پردازنده هشت هسته‌ای کرین 655 (16 نانومتری) و 4 گیگابایت رم با فایل سیستم SFS، قلب تپنده آنر 6X را تشکیل می‌دهد.

64 گیگابایت حافظه داخلی به علاوه‌ 128 گیگابایت فضای اضافی با کارت حافظه SD، فضایی را برای ذخیره موسیقی، ویدیو و عکس‌ها فراهم می‌کند.

ماندگاری طولانی باتری

گوشی آنر 6x به باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و با این باتری می‌توان دو روز با خیال راحت از گوشی استفاده کرد.

با توجه به کارایی و عملکرد بالای این گوشی، انتظار می رود که باتری این گوشی در مدت زمان کمتری دوام بیاورد اما با وجود این باتری در گوشی، می توانید همزمان از چند برنامه استفاده کنید و نگران از دست رفتن شارژ نباشید.

معجزه لنز دوگانه

آنر 6X به دوربین دوگانه مجهز شده که شامل لنزهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی است و می‌تواند بهترین عکس را برای شما ثبت کند.

دیافراگم F/0.95-F/16 اجازه می‌دهد که در فضاهایی که نور کمی وجود دارد، عکس های خوب و با کیفیت داشته باشید.دیافراگم پایین این دوربین، این امکان را برای شما فراهم می کند تا در کنسرتهای موسیقی، تئاترها و حتی نور آباژور خانه عکس های خوبی داشته باشید.

دوربین جلوی آنر 6X از سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه و پردازنده تصویر برخوردار است. این دوربین همچنین قابلیت تشخیص رنگ پوست را دارد و به یک نرم‌افزار پرتره خودکار لمسی با امکان ثبت تصاویر سلفی عالی مجهز است.

طراحی بی‌نظیر

طراحی ارگونومیک آنر، انحنای نرم، ضخامت ۸.۲ میلی‌متری بدنه فلزی و شیشه خمیده 2.5D حس خوبی را به شما منتقل می کند. طراحی زیبا، یکی از مهم ترین ارکان طراحی یک گوشی هوشمند است و به اصطلاح عام«خوش‌دست بودن»، تابع عوامل متعددی است که در این گوشی به خوبی رعایت شده است.

گوشی آنر6x می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای یک گوشی ماندگار باشد. کارایی و عملکرد خوب و مناسب آنر 6X از این گوشی به یک همراه «همه فن حریف» ساخته است.همراهی که می‌تواند سالیان سال در کنار شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]