اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203238255442

احداث 159 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

کد: 13951203238255442

https://goo.gl/vR0lLl

، تهران , (اخبار رسمی): 159 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان از آغاز امسال تاکنون به منظور تغذیه برق مشترکان جدید و ایجاد ظرفیت‌های لازم، احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

احداث 159 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با اعلام این مطلب گفت: طرح اصلاح و بهینه‌سازی 93 دستگاه ترانس توزیع برق، از جمله اقداماتی است که اجرایی شده است.
"سیدمحمد حسینی نژاد" با بیان این که احداث 111 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، از دیگر فعالیت‌هائی است که به اجرا درآمده افزود: طرح بهسازی 115 هزار متر شبکه توزیع برق نیز در راستای ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی، به انجام رسیده است.
وی اظهار داشت: طرح توسعه یک هزار و 52 عدد چراغ در سامانه روشنایی معابر استان و اصلاح سه هزار و 54 عدد چراغ معابر هم توسط واحدهای اجرائی این شرکت عملیاتی شده است.
حسینی نژاد با اشاره به این که از شروع سال جاری تاکنون حدود 8 هزار انشعاب جدید برقرار شده است، یادآور شد: هم اینک شرکت توزیع برق استان به بیش از 358 هزار اشتراک برق در سطح استان خدمات‌دهی می‌کند.
وی اضافه کرد: به منظور اجرای طرح‌های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره، مبلغ 111 میلیارد و 855 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته