اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238315442

پیام تقدیر وزیر نیرو در پی حوادث اخیر کشور

"چیت‌چیان" از صبر و همراهی مردم قدردانی کرد

کد: 13951204238315442

https://goo.gl/TgMo2R

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نیرو در پیامی با ابلاغ تشکر رییس‌جمهوری و هیئت دولت از تلاش همکاران صنعت آب و برق کشور در حوادث هفته اخیر، از صبر و همراهی مردم استان‌های آسیب دیده از این حوادث به‌ویژه هم‌وطنان خوزستانی قدردانی کرد.

"چیت‌چیان" از صبر و همراهی مردم قدردانی کرد

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو ، در پی بروز حوادث طبیعی در دو هفته اخیر همچون گرد و غبار و سیل در استان‌های جنوبی و همچنین بارش سنگین برف در غرب و شمال کشور که منجر به قطع آب و برق در برخی مناطق شد، مهندس "حمید‌ چیت‌چیان" عصر امروز (سه‌شنبه) با ارسال پیامی از مردم و همکاران خدوم صنعت آب و برق کشور قدردانی کرد.
متن پیام وزیر نیرو به شرح زیر است:
«همکاران گرامی صنعت آب و برق
در هفته‌های اخیر به‌دلیل حوادث طبیعی، شاهد بروز مشکلاتی در خدمت رسانی مستمر و به موقع به برخی از هم‌وطنان عزیز به خصوص در استان‌های خوزستان، گیلان، فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان، همدان، لرستان و مرکزی بودیم که بارزترین نمود آن اختلال در شبکه برق‌رسانی و متعاقب آن ایجاد مشکل در تأمین آب در استان خوزستان بود.
البته تلاش شبانه‌روزی شما همکاران خدوم صنعت در عرصه‌های مختلف، زمینه رفع مشکل و ارائه خدمت رسانی مجدد را با سرعت فراهم نمود.
اینجانب ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به شما همکاران خستگی ناپذیر، به عنوان عضوی از خانواده صنعت آب و برق، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های فداکارانه یکایک شما عزیزان اعلام می‌دارم و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی خواستارم.
همچنین از مردم شریف، صبور و فهیم استان‌های آسیب دیده از این حوادث، به خصوص استان قهرمان‌پرور خوزستان که با متانت و درک بالای خود شرایط موجود را درک کردند و خدمتگزاران خود را در وزارت نیرو یاری رساندند، سپاسگزارم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته