اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210240175517

نظارت بر کالاهای ضروری شب‌عید اولویت تعزیرات است

طرح نظارتی نوروز ۹۶ آغاز شد

کد: 13951210240175517

https://goo.gl/bQN4qL

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه طرح نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار شب عید، از ابتدای اسفند سال‌جاری آغاز شده و در این طرح نظارت بر اقلام ضروری و موردنیاز مردم در این ایام، در اولویت قرار دارند.

طرح نظارتی نوروز ۹۶ آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، مهدی عباسی گفت: طرح نظارتی  تعزیرات حکومتی بر بازار شب عید، از ابتدای اسفند سال‌جاری در مازندران آغاز شد.

وی افزود: این طرح نظارتی حتی در روزهای تعطیل با تعیین نفرات کشیک در شعب تعزیرات استان برقرار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: در این طرح اقلام ضروری و موردنیاز مردم در این ایام نظیر پوشاک، کیف‌وکفش، خشکبار، آجیل، میادین میوه و تره‌بار و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن زیارتی، سیاحتی، اقامتی و تفریحی، مراکز درمانی و بهداشتی، دفاتر حمل‌ونقل، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، خشکشویی‌ها، قالیشویی‌ها، و واحدهای فروش لوازم‌خانگی، مبلمان‌ولوستر در الویت قرار دارند.

عباسی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد این سازمان طی سال‌جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه نخست سال‌جاری، تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۶ پرونده به این سازمان وارد و تعداد ۱۷ هزار و ۴۵۹ پرونده در این سازمان پس از بررسی، مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان درخصوص جرایم نقدی این پرونده‌ها اذعان کرد: متخلفان این پرونده‌ها در مجموع محکوم به پرداخت جزای نقدی به‌مبلغ ۶۷ میلیارد و ۷۳۶ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۱۴۳ ریال شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی