اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710243401910772

سئو و بهینه سازی سایت با تیم «هم سایت»

کد: 139710243401910772

https://goo.gl/fwHXBJ

، تهران , (اخبار رسمی): سئو و بهینه سازی (seo) ابزار مؤثری در تبلیغات است که به نسبت سایر روش‌ها ارزان‌تر و هدفمندتر است. با سئو یا بهینه سازی (seo) سایت برای موتورهای جستجو، دقیقا می‌توان برای جذب کاربرانی سرمایه‌گذاری کرد که به دنبال شما هستند.

سئو (seo) یا بهینه سازی سایت با تیم هم سایت
سئو و بهینه سازی سایت با تیم «هم سایت»

هم سایت همیشه سئو (seo) و بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر را جز اصلی‌ترین معیارهای رشد و توسعه در کسب‌وکار اینترنتی جهت قرار گرفتن در رتبه‌بندی‌های بالا و افزایش ترافیک بازدیدکننده به سایت‌ها می‌دانند

سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. تیم هم سایت یکی از مهم‌ترین موارد در سئو (seo) یا بهینه‌سازی را تولید محتوا براساس اصول و استانداردهای سئو می‌دانند. سئو (seo) ابزار مؤثری در تبلیغات است که به نسبت سایر روش‌ها ارزان‌تر و هدفمندتر است. با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، دقیقاً برای جذب کاربرانی سرمایه‌گذاری می‌کنید که به دنبال شما هستند.

بهینه سازی اولیه سایت‌ها به ترتیب حروف الفبا شکل گرفت و در قالب‌های مانند دفترچه تلفن قرار می‌گرفتند. هرچند این روش در اوایل بسیار کارساز می‌آمد ولی بعدها به‌مرور زمان با افزایش شدید تعداد سایت‌ها و بالا رفتن کاربرها دیگر مرتب‌سازی سایت‌ها بر اساس حروف الفبا کارساز نبود و به‌سختی کاربران می‌توانستند سایتی متناسب با نیازهای خود را در لیست طوماری شکل پیدا کنند.

از دیگر مشکلات این نوع بهینه سازی این بود که نام سایت‌هایی که با حرف اول A شروع می‌‌شدند به دلیل بودن در اوایل فهرست و کسب بازدید بیشتر نسبت به بقیه حروف، طرفدار بیشتری داشتند. بر همین اساس اکثر افراد و شرکت‌ها قصد ثبت دامنه‌ای داشتند که با حرف A شروع می‌شدند و این موضوع زمینه سئو سیاه ها (سئو مخرب و اسپم) با شکل می‌داد.

هم سایت، ارائه سرویس سئو و بهینه سازی وب سایت با بالاترین استانداردهای سئو حرفه‌ای سایت و بهینه‌سازی وب سایت با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در زمینه بهینه سازی و سئو سایت آماده ارائه خدمات به همه هستند.

به تدریج موتورهای جستجو به آهستگی شروع به بهبود الگوریتم‌های خود کردند آن‌هم با آنالیز عناصری مانند: Header tags، شمارش حروف و مقدار استفاده از کلمات کلیدی. اما شرکت‌های سئو (seo) با هوشمندی و کمی استفاده از مهندسی معکوس توانستند با اعمال بهینه سازی داخلی وب‌سایت بر این موضوع تسلط یابند.

در سال ۱۹۹۷ گوگل به عنوان اولین موتور جستجو که برای رتبه بندی از بررسی لینک‌ها و سیگنال‌ها بهره می‌گرفت همه چیز را تغییر داد.

با رشد گوگل و افزایش نفوذ و تاثیر لینک‌ها، تولید لینک بیشتر از همیشه سودآور شد. مردم متن‌های تبلیغاتی لینک شده را خرید و فروش می‌کردند، مطالب بی محتوا را نشر می‌دادند، به ایجاد لینک در هزاران دایرکتوری و یا با گذاشتن نظرات لینک شده بی ارتباط و بیهوده در وبلاگ‌ها سعی در ایجاد و انتشار هر چی بیشتر لینک‌ها داشتند.

استفاده بیش از اندازه این تکنیک به صورتی بود که مردم به گذاشتن لینک‌ها در هر جا و مکانی که می‌توانستند اقدام می‌کردند. تمامی این اقدامات به شرکت‌ها به عنوان سئو عرضه می‌شد و واقعا هم این امر برای زمانی نسبتا طولانی موثر واقع شده بود اما از همان ابتدا گوگل به عدم استفاده بیش از حد از لینک هشدار داد و بر این موضوع تاکید داشت که ایجاد محتوای بهتر و با کیفیت به مراتب می‌تواند موثرتر باشد اما متاسفانه تعداد کمی به این توصیه گوش دادند.

موتورهای جستجو تصمیم به سئو (seo) یا بهینه سازی سایت‌ها براساس کلمات کلیدی نیز کردند. به این معنی که اگر کلمه خاصی در یک صفحه‌ای یا در سایتی با تکرار زیاد باشد موتورهای جستجو آن سایت را در آن کلمه در رتبه‌های بالاتر قرار می‌دادند. گوگل با سیاست‌های نو در میان کاربران اینترنت، هواداران بسیاری را به خود جذب کرد. عوامل خارج از صفحه یا همان سئو خارجی (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک و لینک‌سازی) نیز همانند عوامل داخل صفحه یا همان سئو داخلی (فراوانی واژه‌های کلیدی، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، ساختار لینک داخلی) مورد توجه قرار گرفتند، گوگل تا آن زمان تنها موتور جستجویی بود که فقط به عوامل داخل صفحه توجه نمی‌کرد بلکه عوامل بیرونی را هم در نظر داشت. بر همین اساس کسب رتبه‌های برتر سخت‌تر از قبل شده بود، بسیاری از وب سایت‌ها رو به تبادل، خرید و فروش لینک در حجم زیاد متمرکز کرده بود. بعضی از ربات‌های ساخته شده باعث ایجاد سایت‌هایی با مزارع لینک شده بودند.

در سال ۲۰۰۵،گوگل شروع به شخصی‌سازی نتایج جستجو برای هر کاربر کرد. براساس تاریخچه جستجوهایی قبلی آن‌ها، گوگل اقدام به ایجاد نتایج برای کاربرانی کرد که وارد حساب کاربری خود شده‌اند. در سال ۲۰۰۸، یکی از مقامات گوگل گفت که رتبه‌بندی مرده است.

در سال ۲۰۰۷، گوگل کمپینی به راه انداخت علیه لینک‌هایی که در ازای پرداخت پول، رتبه صفحه را منتقل می‌کنند. در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۹، گوگل فاش کرد که اقداماتی در پیش گرفته تا با استفاده از ویژگی‌های نوفالو در لینک‌ها، اثر مدل‌سازی رتبه صفحه را کاهش دهد.

در ۸ ژوئن ۲۰۱۰ از یک سیستم ایندکس‌گذاری جدید موسوم به گوگل کافئین رونمایی شد. گوگل کافئین تغییری بود در روش به روز شدن ایندکس گوگل به منظور نمایش سریع‌تر نتایج گوگل نسبت به گذشته. این سیستم طراحی شد تا به کاربرها اجازه یافتن سریع‌تر از قبل نتایج جدید، پست‌های فورم‌ها و سایر مطالب را بلافاصله پس از انتشار آنها بدهد.

در فوریه ۲۰۱۱، از آپدیت پاندا خبر داد که وب سایت‌هایی را که حاوی محتوای تکثیرشده از وب‌سایت‌ها و منابع دیگر باشند، جریمه می‌کند. به‌طور تاریخی، وب سایت‌ها محتوا را از یکدیگر کپی کرده و از آن در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهره‌مند شده‌اند. با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که سایت‌هایی را که حاوی محتوای منحصر به فرد نیستند، جریمه می‌کند.

در آوریل ۲۰۱۲، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن، جریمه کردن وب سایت‌هایی بود که از روش‌های دست‌کاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده می‌کردند.

در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد؛ یک الگوریتم که جهت بهبود پردازشش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد.

امروز راه درازی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که شامل داشتن رویکردی جامع و کامل می باشد به معنی داشتن وب سایتی با طراحی ظاهری حرفه‌ای که به شکلی حرفه‌ای محتوای آن بهینه سازی یا سئو (SEO) شده باشد، به معنی داشتن وب سایتی که به مشتریان تجربه آنلاین خاطره انگیزی ببخشد، به معنی تبدیل شدن وب سایت به منبعی قابل اطمینان با انتشار مداوم آن دسته از مطالبی که مخاطبان و مشتریان واقعا می‌خواهند بخوانند، مطالبی که جذاب، جالب و مفید باشند، به معنی ترویج مداوم این مطالب جدید از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و فیدهای خبری، به معنی بررسی و پیگیری مداوم از نتایج حاصل از آنالیز وب سایت و اعمال تغییرات مورد نیاز و ....

تیم هم سایت با تحقیقاتی که نسبت به دیده شدن سایت‌ها در رتبه بندی توسط کاربران کرده است به این نتیجه رسیده که تنها یک یا حداکثر دو صفحه اول لیست را کاربران در نتایج جستجو مشاهده می‌کنند. سئو (SEO) با استفاده از همین مساله، با افزایش رتبه سایت در لیست نتایج جستجو، به افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند. افزایش بازدید از وب سایت، تعداد فروش بیشتر و افزایش میزان درآمد و سود را به دنبال خواهد داشت. سئو (SEO)، برگ برنده‌ای تقریبا دائمی در عرصه‌ی رقابت است. حتی اگر کسب و کار کوچک باشد، وقتی در نتایج جستجو در اوایل لیست نتایج قرار بگیرید، نه تنها از رقبای کوچک بلکه عملا از رقبای بزرگ کسب و کارتان نیز پیشی خواهید گرفت.

سئو (SEO) قصد دارد بازدیدکننده وب سایت، به مشتری و سود تجاری بدل شود. یک وب سایت خوب با محتوای با کیفیت، همیشه کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. محتوای وب‌سایت شما باید خوانا، جذاب و در عین حال نمایه‌ای از کسب و کار باشد به طوریکه مشتری را برای خرید محصول و همکاری بیشتر ترغیب کند. تولید محتوای اصولی و ناب، جزئی از پروسه‌های خدمات سئو (SEO) در هر سایت است.

وقتی وب سایت کسب و کار در صفحات اول موتور جستجو گوگل قرار گیرد، اعتماد مردم به نسبت کسب و کار نیز بیشتر می‌شود. افزایش اعتماد مشتریان از اصول و پیش‌نیازهای مهم در یک کسب و کار است. اگر مشتریان قبلی به هنگام جستجوی یک محصول یا خدمت، برند تجاری را در لیست نتایج جستجو ببینند و خاطره خوبی از همکاری قبلی داشته باشند، قطعاً دوباره شما را انتخاب خواهند کرد.

سئو (SEO) به طور کلی فرآیندی است که به جستوجوگران کمک می‌کند تا راحت‌ تر شما را پیدا کنند و تیم هم سایت همواره در تلاش است که این فرآیند را آسان‌تر کنند تا کسب‌وکارها همیشه در نتایج اول گوگل باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی