اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806174025112957

3 کتاب محبوب و کاربردی برای تقویت گرامر انگلیسی

کد: 139806174025112957

http://bit.ly/32E3xJ2

، تهران , (اخبار رسمی): بهتر است برای یادگیری زبان انگلیسی یک کتاب گرامر انگلیسی استاددار انتخاب شود. قطعا منظور استاد به شکل فیزیکی نیست هر چند کتابی که از همان اول، فکر سوال‌ها را کرده باشد و یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی درست و درمان در اختیار بگذارد، کم از استاد واقعی ندارد.

3 کتاب محبوب و کاربردی برای تقویت گرامر انگلیسی
3 کتاب محبوب و کاربردی برای تقویت گرامر انگلیسی

کتاب گرامر انگلیسی استاددار می‌تواند برای کسانی که در فکر آموزش زبان انگلیسی هستند، بسیار مفید باشد. در این شرایط به راحتی می‌توان بعد از حل تمرین‌ها سری به بخش پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که مثل نان اضافه لابه‌لای ساندویچ خوشمزه‌ی کتاب پیچیده شده است، زد و متوجه شد تا این‌جا راه درست بوده یا نه.

Oxford Practice Grammar: یک مجموعه‌ی کتاب خوب است، برای این‌که چرخ‌دنده‌های گرامر ذهن حسابی روغن‌کاری شود. این مجموعه کتاب دارای سه سطح advanced، intermediate، basic است. بنابراین تفاوتی نمی‌کند در کدام مرحله از یادگیری گرامر انگلیسی بود؛ خیلی راحت می‌توان با توجه به سطح دانشتان به سراغ هر یک از این کتاب‌ها رفت و خود را در دنیای جمله‌ها و ساختارها غرق کرد.

یک ویژگی خوب این کتاب‌ها این است که علاوه بر پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، در پایان هر بخش یک آزمون هم تهیه کرده‌اند تا با پاسخ به سوال‌ها، خود را محک زد و دید چقدر با آن مبحث خاص، ارتباط برقرار شده است.

Grammar in use: یکی از قدیمی‌های آموزش گرامر انگلیسی، که حق زیادی به گردن زبان‌آموزان دارد. این کتاب‌ها توسط انتشارات کمبریج چاپ شدند و مثل خیلی از دوستان دیگر در زمینه‌ی آموزش گرامر انگلیسی، می‌توانند برای همه‌ی افراد از مبتدی تا زبان‌آموزان دوره‌ی پیشرفته مفید باشند.

هر درس در کتاب‌های Grammar in use از دو بخش تشکیل شده‌است؛ بخش اول با تصاویر و مثال‌ها است که کمک می‌کند تا آن درس را به خوبی یاد گرفت. بعد از آن نوبت یک آزمون کوچک است تا کمی سلول‌های خاکستری مغز را ورزش داد و آن‌ها را وادار کرد کمی بیشتر وارد بازی با گرامر شوند. در آخر هم می‌توان سری به پاسخ‌نامه‌ی پایانی زد و ببینید سلول‌های خاکستری خوب کار خود را انجام داده‌اند یا نه؟

Understanding and Using English Grammar: یک کتاب کوچک و جمع و جور که جان می‌دهد بعد از یک دوره‌ی آموزش گرامر انگلیسی برای جمع‌بندی و البته تقویت مهارت‌های writing، listening و reading به سراغش رفت.

با تمرین‌های مختلف این کتاب، می‌توان به راحتی همه‌ی آموخته‌های قبلی‌ را احضار و سر و سامانی به آن‌ها داد و بعد با یک جمع‌بندی درست و درمان خود را برای آزمون و یا دوره‌های مترجمی آماده کرد. از خوبی‌های دیگر این کتاب این است که دست گرامر را می‌گیرد و می‌آورد وسط زندگی روزمره‌ و سعی می‌کند گرامر را لا‌به‌لای مکالمه‌های روزمره آموزش دهد؛ بنابراین افرادی که به دنبال یک کتاب همه فن‌حریف هستند خوب است به این کتاب هم نگاهی بیندازند.

یادگیری گرامر انگلیس مثل یک جاده‌ی سنگلاخ و بی‌انتها می‌ماند. تمام تلاش موسسه‌ی سفیر این است که این جاده را برای افراد هموارتر کند تا همه از یک سفر جذاب و راحت به دنیای گرامر‌ها لذت ببرند.

بنابراین می‌توان برای تقویت گرامر انگلیسی سری به سایت سفیرمال زد و هر یک از کتاب‌های معرفی‌شده را به راحتی تهیه‌ کرد. خوب است به جای یک سفر زمینی در جاده‌ای ناهموار، از یک سفر هوایی جذاب به دل گرامرها لذت برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح