اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064166712957

جذاب‌ترین کتاب داستان‌های انگلیسی

کد: 139808064166712957

http://bit.ly/2NvibN0

، تهران , (اخبار رسمی): همه هم از خواندن رمان و داستان لذت می‌برند و هر چیزی که هنگام خواندن‌ به چشم و گوش‌ بخورد، بهتر در ذهن‌ می‌ماند. این روزها که تب‌ کلاس‌ها و کارگاه‌های جوروواجور یادگیری زبان انگلیسی حسابی داغ است، در کنار کلاس و کارگاه به راه‌های بهتر و لذت‌بخش‌تری هم می‌توان فکر کرد.

جذاب ترین کتاب داستان های انگلیسی
جذاب‌ترین کتاب داستان‌های انگلیسی

در ادامه چند داستان جذاب انگلیسی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته معرفی می‌شود تا با یک تیر چند نشان زد، داستان‌های قوی و ماندگار خواند، به دایره واژگان‌ خود اضافه کرد و انواع نکات گرامری را در قالب عبارات و جمله‌ها یاد گرفت.

یک تیر و چند نشان با خواندن داستان‌های انگلیسی

احتمالا اگر شخصی در حال یادگیری زبان انگلیسی است، حتما یک دفترچه پر از واژه‌های جدید و نکات ریز و درشت گرامری دارد که گاهی مرورشان می‌کند. خیلی از این نکات را حتی با چند بار مرور کردن هم ممکن است فراموش کرده و حتی خیلی وقت‌ها تا شخص می‌آید همه را در یک جمله به کار ببرد، یک‌باره کل خوانده‌ها را فراموش می‌کند. درست است؟

خیلی‌ها دقیقا همین مشکلات را با قواعد و واژه‌های جدید دارند. خواندن داستان به زبان انگلیسی به خیلی از این خواندن‌های خشک و بی‌مزه پایان می‌دهد و خیلی از نکات را یک عمر در ذهن‌ ماندگار می‌کند. در ادامه تعدادی از مزایای خواندن کتاب داستان‌های انگلیسی به‌شکل تیتروار آورده شده است.

  • کتاب داستان‌های انگلیسی از مبتدی تاپیشرفته، سطح‌بندی شده‌اند و با توجه به میزان تسلط‌ بر زبان، می‌توان کتابی متناسب با سطح خود انتخاب کرد.
  • خیلی از نکات گرامری سخت و پیچیده را می‌توان با خواندن داستان انگلیسی، راحت‌تر و روان‌تر یاد گرفت.
  • وقتی شخصی سخت مشغول دنبال‌کردن سرنوشت شخصیت‌های داستان است، تعداد زیادی واژه‌های جدید و کاربردی هم یاد می‌گیرد.
  • هر چه در طول داستان یاد گرفته می‌شود، بهتر در ذهن‌ می‌ماند و بعدها راحت‌تر می‌توان به‌خاطر آورد.
  • اگر بعد از خواندن داستان سعی شود خلاصه‌ای از آن را نوشته شود یا برای کسی تعریف شود، حجت تمام شده است و شخص چند پله در آموزش بالاتر رفته است.

در ادامه چند کتاب داستان‌ انگلیسی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته بررسی می‌شود تا با آشنایی بیشتری بتوان انتخاب و خرید کرد.

داستان انگلیسی سطح مبتدی: 

Anne of green gables؛ آنه در گیرین گیبلز

افرادی که هنوز اول راه هستند و با خیلی از کلمه‌ها یا نکات گرامری آشنا نیستند نباید نگران باشند. می‌توان با آنها شاد و خوشحال همراه شد، حدود 600 کلمه جدید و کاربردی یاد گرفت و قواعدی که به‌صورت تئوری خوانده‌ شده است را در جمله‌های مختلف دید و به ذهن‌ سپرد.

The elephant man؛ مرد فیلی

اگر شخصی بخواهد زندگی کسی که هیچ کس حتی مادرش دوستش ندارد، چطور پیش می‌رود؟ داستان ساده و روان مرد فیلی بسیار مناسب است. مرد فیلی، یک داستان انگلیسی سطح مبتدی است که کاملا برای کسانی که اول مسیر یادگیری زبان هستند، قابل فهم است.

مرد فیلی در 27 سالگی اولین دوست خودش را پیدا می‌کند و زندگی‌اش زیرورو می‌شود.  

داستان انگلیسی سطح متوسط

The body in the library؛ جسدی در کتابخانه

آگاتا کریستی را همه می‌شناسند و کمتر کسی است که ماجراهای جنایی جذابش را نخوانده یا در سریال‌های تلویزیونی ندیده باشد. در کتاب The body in the library جسد زنی صبح زود در یک کتابخانه پیدا می‌شود که نه می‌دانند کیست و نه می‌دانند چرا کشته شده است. اگر شخصی می‌خواهد هم ادامه داستان را بخواند و هم زبا‌ن را تقویت کند، این داستان را از دست ندهد.

Washington square

اگر شخصی به سبک داستان‌های جین آستین و درون‌مایه خانوادگی‌شان علاقه دارد این کتاب از هنری جیمز را نباید از دست بدهد. داستانی با چاشنی طنز که سرنوشت عاشقی دختری معمولی را بیان می‌کند. در این داستان روایت یک عشق یک‌طرفه چند ساله خوانده می‌شود و بیشتر از 1400 کلمه کلیدی و جدید را می‌توان با این کتاب یاد گرفت.

داستان انگلیسی سطح پیشرفته

Pride and Prejudice و  Northanger Abbey

اگر شخصی به سطح بالایی از دانش زبان انگلیسی رسیده‌ است و به خیلی از واژه‌ها و قواعد زبان مسلط است پس وقت آن رسیده که به خواندن دو اثر عاشقانه کلاسیک فکر کند. جین آستین از احساسات و عواطف متفاوت انسانی می‌گوید؛ عشق و کینه، محبت و خشم، غرور و حماقت و... با خواندن داستان‌های خانوادگی و عاشقانه جین آستین در هر کدام با بیشتر از 2500 کلمه جدید و کلیدی می‌توان آشنا شد. با خواندن این کتاب‌ها می‌توان تمرین درک مطلب و رایتینگ نیز داشت.

ne Eyre

اگر شخصی به دنبال یک کتاب داستان انگلیسی سطح پیشرفته است؛ جین ایر، داستان تنهایی طولانی یک دختر یتیم به قلم شارلوت برونته است به زبان اصلی که باید خوانده شود تا بتوان بیش از 2500 کلمه جدید یاد گرفت و با نحوه به‌ کار بردن‌شان در جمله‌های مختلف آشنا شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش