اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254223512957

بهترین منابع خودخوان زبان انگلیسی

کد: 139808254223512957

http://bit.ly/2rbDJXr

، تهران , (اخبار رسمی): بعید نیست که یکی از مهم‌ترین اهداف زندگی خیلی‌ها یادگیری زبان باشد. هدفی که با وجود اهمیت بسیارش، احتمالاٌ به دلایل مختلفی مثل کمبود وقت، کمبود پول، همیشه به قعر لیست اولویت‌ها سقوط کرده اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. بهترین راه حل برای این مشکل هم کمک گرفتن از منابع انگلیسی خودآموز است.

بهترین منابع خودخوان زبان انگلیسی
بهترین منابع خودخوان زبان انگلیسی

یک کلاس آموزش زبان در منزل به راحتی مشکل کمبود وقت را حل می‌کند چون می‌توان در هر لحظه از شبانه‌روز کتاب زبان انگلیسی به دست گرفت. از طرف دیگر لازم نیست نگران پرداخت شهریه‌ کلاس بود. مهم‌تر اینکه می‌توان در خانه نشست و رها از دردسرهای شلوغی و ترافیک خیابان، از یادگیری در کلاس خانگی‌ لذت برد. اگر شخصی مشتاق است که کلاس زبان منحصربه‌فردِ خود را داشته باشددر ادامه بهترین کتاب‌های خودآموز معرفی شده است.

منابع خود آموز انگلیسی یا هلوهای پوست کنده؟

قبل از سراغ کتاب‌های خودآموز رفتن باید دانست که زبان انگلیسی‌ در چه سطحی است. از آنجاکه این موضوع بسیار اهمیت دارد در ادامه کتاب‌هایی معرفی می‌شود که به‌صورت استاندارد سطح‌بندی شده‌اند. همچنین این کتاب‌ها با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع به‌ همراه پاسخنامه، کاملاٌ به‌صورت خودآموز قابل استفاده‌ هستند. درست شبیه هلوی پوست کنده! بنابراین ادامه‌ مقاله را نباید از دست داد، چون قرار است از یکی از این هلوهای دست‌چین شده رونمایی شود.

پک آموزش زبان انگلیسی، تمام آنچه که یک خود‌آموز زبان به آن احتیاج دارد

بهترین کار برای سپری کردن یک دوره‌ خودآموزی موفق استفاده از پک‌‌های آموزشی است. بسته‌هایی شامل کتاب و فایل‌های صوتی که علاوه‌ بر آموزش گرامر و لغات، مهارت شنیداری و گفتاری‌ را هم تقویت می‌کنند. بهترین پک‌های آموزش زبان انگلیسی را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی شده است تا زبان‌‌آموز به‌سادگی راهش را پیدا کند.

برداشتن اولین قدم‌های زبان‌آموزی با کمک پک کتاب‌های خودآموز انگلیسی سطح مبتدی

اگر شخصی هنوز ابتدای راه یادگیری است و می‌خواهد از صفر شروع کند، پک کتاب‌های زیر بهترین نقطه‌ شروع هستند:

Basic grammar in use: این کتاب آموزش گرامر برای کسانی است که می‌خواهند از بِ «بسم الله» با قواعد دستوری زبان انگلیسی آشنا شوند. این کتاب 113 درس را آماده کرده است و تا گرامر را یاد ندهد هم ول کن ماجرا نیست که نیست!

هر کدام از این درس‌ها دو صفحه‌ هستند که در صفحه‌ اول، مبحث گرامری جدید آموزش داده می‌شود و در صفحه‌ دوم هم با جواب دادن به تمرین‌ها می‌توان میزان یادگیری را محک زد. علاوه‌ بر این‌ها فایل صوتی و نرم‌افزار همراه کتاب هم کمک می‌کند تا لهجه‌ آمریکایی‌ را تقویت کرد.

پک آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

اگر زبان انگلیسی‌ نه در حد I am a window است، نه در حد شکسپیر و یک جایی آن وسط‌ها ایستاده‌ است، پس حتماٌ پک آموزش زبان انگلیسی که در ادامه معرفی می‌شود، به درد خواهد خود. این بسته‌ آموزشی شامل این کتاب‌هاست:

Grammar in use Intermediate: این کتاب هم مثل سایر کتاب‌های English in use دارای بیش از 100 درس دو صفحه‌ای است. کتابی که به ساده‌ترین شکل ممکن، دستور زبان را به سلول‌های خاکستری مغز تزریق می‌کند. تمرین‌های متعدد کتاب به همراه نرم‌افزار، فایل‌های صوتی و پاسخنامه موجود در انتهای کتاب، همگی نویدِ یک خودآموز درست و حسابی را به شخص می‌دهد.

با پک کتاب‌های خودآموز سطح پیشرفته، حرفه‌ای شوید

اگر شخصی سطح مقدماتی و متوسط را از سر گذرانده‌ است و به دنبال منابعی است که خودش را به قله زبان انگلیسی برساند، پس منابع خود آموز انگلیسی زیر را نباید از دست دهد:

Grammar in use advanced: این کتاب برای کسانی است که می‌خواهند تیر خلاص را بزنند و مهارت‌شان را در زمینه‌ گرامر و دستور زبان به حد اعلی برسانند. خب لازم است گفته شود این کتاب هم شامل درس‌های دو صفحه‌ای است.

این کتاب با 100 درس و انواع تمرین‌های استاندارد هیچ نقطه‌ تاریکی در دنیای گرامر باقی نمی‌گذارد.

منابع آموزش زبان در منزل را از سفیرمال بخواهید

تمام کتاب‌هایی که معرفی شد، انتشارات معتبر کمبریج در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است. البته باید دانست که نکته‌ منحصربه‌فرد و جالب این منابع خودآموز انگلیسی شیوه‌ مطالعه‌شان است. راهنمای این کتاب‌ها توصیه می‌کند اول از همه به آزمون جامعی که در آخر کتاب آورده شده است، پاسخ داد. چون نتیجه‌ این آزمون نقاط ضعف و قوت را نشان می‌دهد. به‌ این‌ ترتیب می‌توان متوجه شد کدام درس‌ها را باید بیشتر خواند و کدام را کمتر!

توصیه می‌شود حالا که راه درست و منابع معتبر خودآموزی پیدا شده، بهانه‌ها را جایی دور از دسترس، چال کرده و با یک کلیک از سایت سفیرمال بسته آموزشی موردنظر را درخواست داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش