اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003095154312957

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی در کوتاه‌ ترین زمان

کد: 140003095154312957

https://bit.ly/3vBD4eb

، تهران , (اخبار رسمی): تا همین چند سال پیش، برای این‌که یک مهارت جدید یا یک هنر به روز را یاد بگیریم، باید کفش آهنی می‌پوشیدیم و به دنبال استاد مورد نظر از این شهر به آن سر شهر می‌رفتیم. بماند که گاهی استاد مورد نظر در دسترس نبود یا اصلاً کلاس باکیفیتی در شهرمان وجود نداشت.

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی در کوتاه‌ ترین زمان
یادگیری آنلاین زبان انگلیسی در کوتاه‌ ترین زمان

اما این روزها دیگر داستان فرق کرده و به لطف اینترنت، ما کفش آهنی که هیچ، مجهز به یک موشک دوربرد شدیم که می‌تواند ما را تا فضا هم ببرد. اما موضوع این مطلب اینترنت نیست، بلکه می‌خواهیم راجع به یکی از امکانات بی‌شمار آن، یعنی وبینار حرف بزنیم و تازه بحث‌مان هم فقط راجع به وبینار نیست. قرار است خیلی مفصل به شما بگوییم چطور از خانه‌ی خودتان و به کمک وبینار زبان انگلیسی پای آموزش گرامر انگلیسی به صورت آنلاین را به خانه‌تان باز کنید و از همان‌جا یک Hello everyone بلند به همه‌ی دنیا بگویید.

داستان یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین از کجا شروع شد؟

اولین نفری را که به فکر یادگرفتن زبان انگلیسی به صورت آنلاین افتاد، می‌شناسید؟ بله آن آدم شریف کسی نبود به جز حسنی، همان حسنی خودمان که مادرش باید به زور سیب از خانه بیرونش می‌کرد.

البته حسنی حسابی تغییر کرده‌بود و سرش شلوغ شده‌بود. یکی دو تا مغازه داشت و در کنارش هم باید هر روز به دانشگاه می‌رفت. تازه این وسط ازدواج هم کرده‌بود و باید به امور خانواده می‌رسید. خلاصه حسنی دید با این وضع و اوضاع هیچ جوری نمی‌تواند یک وقت خالی پیدا کند تا به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی برسد، پس چه کار کرد؟ از یکی از دوستانش خواست تا شب‌ها به او آموزش بدهد. کم‌کم دیگران هم از این روش خوششان آمد و چند سال بعد دوست حسنی اولین کلاس آموزش گرامر انگلیسی به صورت آنلاین را راه انداخت.

خلاصه‌ی ماجرا این‌که اگر شما هم مثل حسنی وقت کمی دارید، یا حوصله‌ی ترافیک و آلودگی را ندارید و یا حتی به یک کلاس خوب دسترسی ندارید، می‌توانید به سراغ کلاس آنلاین زبان انگلیسی بروید. مزیت این روش این است که شما بر خلاف سایر روش‌های خودآموز به راحتی می‌توانید سوال‌های‌تان را از استادتان بپرسید، و البته می‌توانید با وجود زبان‌آموزهای دیگر در کلاس، حسی شبیه به بودن در فضای کلاس حقیقی را تجربه کنید.

نکته‌ی دیگری که باعث توجه بسیاری از زبان‌آموزان به کلاس‌های آنلاین شده‌است، هزینه‌ی کمتر این کلاس‌ها نسبت به کلاس‌های حضوری‌ است. از طرف دیگر بعضی از استادهای بزرگ ممکن است در خارج از کشور باشند و شما حتی با همان کفش‌های آهنی هم نمی‌توانید به شکل حضوری به آن‌ها دسترسی داشته‌باشید، بنابراین کلاس‌های مجازی و آنلاین این‌طوروقت‌ها می‌توانند کمک بسیار خوبی برای‌تان باشند.

در آموزش گرامر انگلیسی به صورت آنلاین با کدام کتاب‌ها رفیق گرمابه و گلستان می‌شویم؟

کتاب‌های touchstone: این مجموعه کتاب در سال 2005 از طرف دانشگاه کمبریج برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی منتشر شد. این مجموعه دارای چهار جلد است و از مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از آن استفاده‌کنند. ویژگی خوب این کتاب‌ها این است که شما به عنوان زبان‌آموز می‌توانید، گرامر و لغت‌های جدید را در قالب گفتگوهای متنوع بیاموزید.

کتاب‌های viewpoint: بسیاری از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، این زبان را طوری آموزش می‌دهند که اگر بعد از تمام کردن دوره‌ی کتاب، به یک کشور انگلیسی‌زبان برویم و شروع به صحبت کنیم، همه فکر می‌کنند شکسپیر زنده شده و یا ما از قرون وسطی آمده‌ایم. این‌جور کتاب‌ها در همان زمان‌های قدیم در جا زده‌اند و به روز نشده‌اند. اما مجموعه‌ی viewpoint دقیقاً برای مبارزه با همین نوع کتاب‌ها وارد میدان شده‌است و راه و روش داشتن یک گفتگوی پویا را به زبان‌آموز یاد می‌دهد.

از طرف دیگر به خاطر مکالمات و آموزش‌های به روز، به راحتی می‌توانید در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین این کتاب را مرور کنید. آخرین تیرِ ترکش این کتاب برای جذب زبان‌آموزان هم مربوط به ساختار منسجم آن است، مطالب این کتاب طوری کنار هم قرار گرفته‌اند که شما را وادار کنند هنگام مکالمه و یادگیری مباحث جدید، از درس‌های قبلی کتاب استفاده‌کنید و به این ترتیب به شکل خود به خود مطالب قبلی را به خوبی مرور و ملکه‌ی ذهن‌تان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]