اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006315445812957

مهم ترین گام برای گرفتن مدرک آیلتس چیست؟

کد: 140006315445812957

https://bit.ly/3o49RaP

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها همه کسانی که قصد ادامه تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان را دارند برای نشان دادن سطح زبان انگلیسی‌شان باید در آزمون بین‌المللی آیلتس آکادمیک یا جنرال برای ادامه تحصیل یا کار و زندگی شرکت کنند و همین موضوع باعث شده است که تب شرکت در این آزمون بسیار داغ باشد.

مهم ترین گام برای گرفتن مدرک آیلتس چیست
مهم ترین گام برای گرفتن مدرک آیلتس چیست؟

برنامه‌ریزی برای کسب نمره ایده‌آل در آزمون آیلتس را می‌توان به 3 دسته کلی تقسیم بندی کرد.

  1. کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس
  2. کارگاه‌های یکروزه جمع بندی مهارت‌های آیلتس
  3. آزمون‌های آزمایشی (ماک) آیلتس

در ادامه این مقاله، با بهترین کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس،  هر آنچه در کارگاه آیلتس یاد خواهیم گرفت و ویژگی‌های آزمون‌های ماک آشنا خواهیم شد و به تفصیل در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس

نکته مهمی‌که در همین ابتدای مقاله باید به آن اشاره کنیم این است که برای ادامه تحصیل، کار و زندگی در یک کشور انگلیسی زبان باید توانایی کسب نمره 6 و بالاتر در آزمون آیلتس را داشته باشید و برای رسیدن به این نمره، سطح زبان انگلیسی شما باید حداقل  فوق متوسطه یعنی Upper-Intermediate باشد.

اگر نمره‌ای در سطح 6.5 یا بالاتر مد نظر شماست حتما باید دانشجوی سطح پیشرفته یا Advanced باشید و چند ماهی را به صورت متمرکز و فشرده به تمرین مهارت‌های آیلتس بپردازید. کسب نمره آیلتس منوط به کسب نمره مورد نیاز در هر مهارت آیلتس به صورت مجزا است. سپس نمره‌های کسب شده در هر مهارت (لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ) با هم جمع شده و میانگین آن‌ها نمره نهایی شما را خواهد ساخت.

اگر می‌خواهید از همین امروز شروع کنید و به صورت خودخوان در منزل خود را برای کسب نمره 7 در آزمون آیلتس آماده نمایید به شما توصیه می‌کنیم از پک ‌های خودآموز آیلتس که به صورت هدفمند برای این منظور طراحی شده‌اند استفاده نمایید و خود را به سطح آپر اینترمدیت برسانید و با استفاده از کتاب آیلتس در کنار مشاوره آموزشی و برنامه درسی رایگان در راه کسب نمره ایده‌آل قدم بردارید.

کارگاه‌های یکروزه تک مهارتی آیلتس

اگر می‌خواهید راه چند ماهه را در یک  روز بروید و در کوتاه‌ترین زمان با فوت و فن و ریزه کاری‌های آزمون آیلتس  آشنا شوید،  پیشنهاد ما به شما شرکت در کارگاه جمع بندی آزمون آیلتس سفیر است.  در کارگاه یکروزه تک مهارتی موسسه زبان سفیر، اساتید با سابقه که به هزاران دانشجو کمک کرده تا به نمره مورد نظر برسند، راهنمای شما هستند تا در یک روز تمام نکات کلیدی را به شما بیاموزند.

ویژگی های کارگاه‌های یونی اسکیلز (تک مهارتی ) سفیر عبارتند از:

  • جمع بندی نهایی و کمک به افزایش نیم تا 1 نمره‌ای در هر مهارت
  • مطالب تخصصی و مفید
  • فقط در یک روز
  • انسجام مطالب برای یادگیری بهتر
  • جزوه منحصر به فرد
  • اساتید با سابقه آیلتس
  • برگزاری در 4 نقطه تهران برای برنامه ریزی و حضور آسانتر
  • برگزاری به صورت آنلاین برای یادگیری فارغ از مکان جغرافیایی

پس از شرکت در کارگاه آیلتس سفیر و یادگیری تمام مهارت‌ها، در روزهای باقی مانده به آزمون حتما در ازمون ماک آیلتس که آزمون شبیه سازی شده به آزمون اصلی است، شرکت کنید تا در فضایی نزدیک به آزمون اصلی، مهارت‌هایتان را بسنجید. اگر می‌خواهید بدانید ویژگی‌های مرکز برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس چیست و کدام آزمون آزمایشی بهتر است، با بخش پایانی این مقاله همراه باشید.

ماک آیلتس سفیر

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن آزمون ماک آیلتس نیز گفته می‌شود، شبیه آزمون اصلی است و امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را با هزینه‌ای بسیار کم فراهم می‌کند.

ویژگی های آزمون آزمایشی سفیر

  • سئوالات استاندارد و Unseen
  • جدول برنامه ریزی منظم و سالانه
  • رعایت سطح سختی آزمون و نمره‌دهی استاندارد
  • مشاوره پس از آزمون
  • ارائه کارنامه تحلیلی یا استاندارد بنا به درخواست شرکت کننده
  • امکان انتخاب روز برگزاری آزمون اسپیکینگ از بین تاریخ ها
  • سهولت در ثبت نام
  • برگزاری آزمون در 4 سنتر برگزاری در شمال، مرکز، غرب و شرق برای سهولت دسترسی و برنامه ریزی

در آزمون ماک سفیر مراحل آزمون اصلی مانند پر کردن پاسخنامه‌ها، دستور العمل‌های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر، دقیقا همانند آزمون اصلی طراحی شده است تا داوطلبان درک صحیح و تجربه‌ای واقعی از آزمون IELTS داشته باشند. آزمون ماک سفیر با تقویم سالانه به شما امکان برنامه‌ریزی بلند مدت برای آمادگی هر چه بیشتر برای امتحان آیلتس را می‌دهد و کارنامه‌های تحلیلی این آزمون در کنار کارگاه‌های مهارت آیلتس شما را برای روز موعود و شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش