اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215808212957

بهترین خودآموز زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

کد: 140101215808212957

https://bit.ly/3DYuSJK

، تهران , (اخبار رسمی): یوگا در اتاق خواب، مطالعه یک کتاب، نشستن روی مبل و گوش دادن به صدای باران اینها همه کارهایی هستند که شما به تنهایی می‌توانید انجامشان دهید. اما یادگیری زبان انگلیسی چطور؟ آیا می‌توانیم به تنهایی و در منزل خودمان به صورت خودآموز زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

بهترین خودآموز زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
بهترین خودآموز زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

حتما شما هم دیده‌اید که بعضی از افراد برای یادگیری زبان انگلیسی کلاس ثبت نام می‌کنند یا معلم خصوصی می‌گیرند اما به نظرتان می‌توانیم به تنهایی آن را خودمان انجام دهیم؟

اگر هنوز هم موضوع این مقاله برایتان جذاب است و کماکان مشغول مطالعه این مقاله هستید به این مفهوم است که این سوال برای شما هم پیش آمده است، پس بگذارید خیالتان را همین لحظه راحت کنیم. بله! یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز کاملا ممکن است و شما می‌توانید با کمک اینترنت و منابع و کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی به راحتی هرچه تمام‌تر این زبان شیرین را فرا بگیرید.

نه تنها اینترنت کار یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز را آسان نموده است بلکه یادگیری این زبان راحت است، به این خاطر که 70 کشور در جهان انگلیسی زبان هستند و اگر هم انگلیسی زبان نباشند، زبان انگلیسی را از کودکی آموزش دیده‌اند و به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

قبل از شروع به یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموزحتما از خودتان بپرسید که چرا زبان انگلیسی؟ آیا برای سفر کردن به زبان انگلیسی نیاز دارید؟ آیا می‌خواهید به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنید؟ برای شغل یا کسب و کارتان لازم است زبان انگلیسی یاد بگیرید؟ آیا به انگلیسی آکادمیک نیاز دارید؟ پس از مشخص شدن هدفتان با استفاده از کتاب‌های خود‌آموز مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام نمایید.

کتاب خودآموز زبان انگلیسی

مزیت یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز چیست؟

ممکن است در مقایسه با شرکت در کلاس، یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز کار سختی به نظر بیاید ولی واقعیتش را بخواهید مزایای بسیار زیادی در استفاده از این روش وجود دارد.

اولین مزیت یادگیری به صورت خودآموز این است که شما می‌توانید انتخاب کنید چقدر زمان به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید. مثلا ترجیح می‌دهید صبح‌های زود زبان انگلیسی بخوانید یا شب‌ها؟ آخر هفته‌ها چطور؟ آیا فقط روزی 20 دقیقه را می‌توانید به یادگیری اختصاص دهید؟ وقتی یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز را انتخاب می‌کنید همه چیز تحت کنترل شماست. می‌توانید برنامه‌ای کاملا منعطف داشته باشید و به برنامه‌تان وفادار بمانید.

دومین مزیت یادگیری خودآموز زبان انگلیسی این است که این روش بسیار مقرون به صرفه است و شما به جای اینکه مقدار زیادی پول و از همه مهم‌تر زمان را صرف رفتن به کلاس‌های متفرقه کنید، خودتان با استفاده از متریالی که کاملا منطبق با سبک یادگیری شماست زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

بهترین پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد

در یادگیری خودآموز زبان انگلیسی چگونه اهداف خود را دقیق تعیین کنیم؟

در قدم اول تمام اهدافتان را بنویسید. با نوشتن اهداف، آنها را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کرده‌اید و می‌توانید پیشرفت خود را بر اساس اهدافی که نوشته‌اید بسنجید و همیشه می‌توانید به آنها بازگردید و اهدافتان را چک کنید.

در قدم بعدی، اهدافتان را به هدف‌های کوچکتری تقسیم کنید. هدف‌های بزرگ حکایت همان ضرب المثل معروف ” سنگ بزرگ نشان نزدن است ” هستند. گاهی اهداف انقدر دور از دسترس به نظر می‌آیند که برای رسیدن به آنها حتی تلاش هم نمی‌کنید.

‌مهم‌ترین نکته در هنگام یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز این است که انگیزه خود را در تمام مدت زمان یادگیری حفظ کنیم. به عبارت دیگر اگر می‌خواهید موفق شوید باید هم با انگیزه بمانید و هم طبق یک برنامه مشخص به صورت مستمر و مداوم زبان انگلیسی را تمرین کنید.

دوره‌های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • 48 تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده 180 روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش