اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107206768517514
در دسترس نیست

بهترین مدل ضبط ماشین دنای

بهترین ضبط ماشین دنای کدام است؟

کد: 140107206768517514

، تهران , (اخبار رسمی): مناظر زیبای جاده‌، سفر خانوادگی و شوق مقصد را چه چیز کامل می‌کند؟ یک موسیقی دلچسب که از ضبط ماشین پخش می‌شود.

بهترین ضبط ماشین دنای کدام است؟
ضبط ماشین

قابلیت های ضبط ماشین دنای

سالهاست که ضبط، جزئی جدانشدنی از ماشین شده است. از دهه‌ی 1930 میلادی که آغاز راه سیستمهای پخش خودرو بوده تا به امروز، ضبط خودرو همچون یک سرنشین، با ماشین بوده و همزمان با رشد فناوری خودرو، بر امکانات آن افزوده شده.

اولین کاربرد پخش خودرو، گوش دادن به رادیو بوده است. موسیقی، اخبار، صحبت گویندگان رادیو و… همه با امواج رادیویی و از طریق پخش خودرو، به گوش سرنشینان می‌رسید.

همزمان با رشد تکنولوژی ماشین، امکانات ضبط آن هم بیشتر و بهتر شد. از پخش نوار کاست گرفته تا امکان اتصال کابل AUX  و پورت USB، همه در خدمت تنوع امکانات پخش خودرو قرار گرفتند.

در میان انواع برندهای گوناگون ضبط ماشین، دنای از نامهای معتبر ایرانی است. دنای، با به‌کارگیری برترین زیرساختهای تجهیزاتی و دانش پیشرفته، از ویژگیهای فنی گرفته تا ظاهر محصول، تلاش کرده بهترین پخش خودرو را در چهار مدل به بازار عرضه کند:

1. ضبط ماشین دنای مدل DE-C8012D:

پخش خودروی دنای مدل DE-C8012D، با توان صدای خروجی 60W*4، چهار خروجی مجزای RCA و آی‌­سی­7388  از جدیدترین محصولات دنای است. این محصول دارای قابلیت­هایی مختلف از جمله بلوتوث، پخش فلش مموری(USB)، پخش حافظه­‌ی SD card، جک 3/5 میلی‌متری صدا (AUX) و پخش رادیوی FM است.

این محصول از نمایشگر(LCD) هشت کاراکتری بهره می­‌برد تا خواندن نام آهنگ‌ها، فولدرها و جزییات مربوط به هر آهنگ را برای کاربر آسان کند. رنگ پس‌زمینه­‌ی پنل این محصول مولتی‌کالر (چندرنگ) بوده و قابلیت انتخاب و یا تغییر مداوم رنگ پس زمینه­‌ی پنل را در اختیار کاربر قرار می­‌دهد.

پشتیبانی از فرمتهای صدای MP3 ،FLAC ,WAV و WMA  جهت پخش موسیقی، ریموت کنترل پایونیری و سوکت ایزویی (ISO) از دیگر ویژگی­های این محصول هستند.

2. ضبط ماشین دنای مدل DE-C8011D:

پخش خودروی دنای مدل DE-C8011D، با توان صدای خروجی 60W*4، چهار خروجی مجزای RCA و آی‌سی ­7388  از جدیدترین محصولات پخش خودروی دنای است. از قابلیت­های مختلف این محصول می‌توان به بلوتوث، پخش فلش مموری(USB)، حافظه‌­ی SD card، جک 3/5 میلیمتری صدا (AUX) و پخش رادیوی FM  اشاره کرد.

این محصول نمایشگر(LCD)  هشت کاراکتری دارد تا خواندن نام آهنگ ها، فولدرها و جزییات مربوط به هر آهنگ آسان شود. رنگ پس‌زمینه‌­ی پنل این محصول مولتی‌کالر (چندرنگ) بوده و امکان انتخاب و یا تغییر مداوم رنگ پس‌زمینه­‌ی پنل را در اختیار کاربر قرار می‌­دهد.

پشتیبانی از فرمتهای صدای  MP3 ،FLAC ،WAV و WMA جهت پخش موسیقی، ریموت کنترل پایونیری و سوکت ایزویی (ISO) از دیگر ویژگی­های این محصول هستند.

3. ضبط ماشین دنای مدل DE-C7012F:

پخش خودروی دنای مدلDE-C7012F، با توان صدای خروجی 60W*4، چهار خروجی مجزای RCA و آی‌سی­7388  یکی از چهار محصول جدید دنای است. این محصول قابلیت­های مختلفی دارد، از جمله: بلوتوث، پخش فلش مموری(USB)، پخش حافظه­‌ی microSD card، جک 3/5 میلیمتری صدا (AUX) و پخش رادیوی FM.

ضبط خودروی DE-C7012F نمایشگر(LCD) هشت کاراکتری دارد تا سهولت در خواندن نام آهنگ ها، فولدرها و جزییات مربوط به هر آهنگ، استفاده از این محصول را لذتبخش‌تر کند. رنگ پس‌زمینه­‌ی پنل این محصول مولتی‌کالر بوده و قابلیت انتخاب و یا تغییر مداوم رنگ پس زمینه­‌ی پنل را در اختیار کاربر قرار می‌­دهد.

پشتیبانی از فرمتهای صدای MP3 ،FLAC ،WAV ،WMA  جهت پخش موسیقی، ریموت کنترل پایونیری و سوکت ایزویی (ISO) از دیگر ویژگی­های این محصول هستند.

4. ضبط ماشین دنای مدل DE-C7011F:

پخش خودروی دنای مدل DE-C7011F، با توان صدای خروجی 60W*4، چهار خروجی مجزای RCA و آی‌­سی­7388 از جدیدترین محصولات دنای است. این محصول دارای قابلیت­های مختلفی است؛ از جمله بلوتوث، پخش فلش مموری(USB)، پخش حافظه­‌ی microSD card، جک 3/5 میلیمتری صدا (AUX) و پخش رادیوی FM.

این محصول  نمایشگر (LCD) هشت کاراکتری دارد تا خواندن نام آهنگ ها، فولدرها و جزییات مربوط به هر آهنگ آسان شود. رنگ پس‌زمینه­‌ی پنل این محصول مولتی کالر بوده و امکان انتخاب و یا تغییر مداوم رنگ پس‌زمینه­‌ی پنل را در اختیار کاربر قرار می­‌دهد.

پشتیبانی از فرمتهای صدای MP3، FLAC ،WAV،WMA جهت پخش موسیقی، دارا بودن ریموت کنترل پایونیری و سوکت ایزویی (ISO) از دیگر ویژگی­های این محصول هستند.

 کدام مدل را بخریم؟ 

با توجه به مطالب گفته شده و جدول مقایسه‌ی ویژگیها، می‌توان گفت که هر چهار مدل ضبط ماشین دنای، با فناوری به روز، کیفیت بالا و طراحی زیبا ساخته شده‌اند.  این چهار مدل، بسیار شبیه به هم بوده و تفاوتهای آنها اندک است. هر چهار مدل، کیفیت فنی بالایی داشته و با امکانات مدرن، پاسخگوی خواسته‌های خریداران هستند.

کاربری این ضبطها آسان است و با توجه به کیفیت خوب مشابه نمونه‌ی خارجی، قیمت مناسبی دارند. 

اولین تفاوت، جدا یا ثابت بودن پنل ضبط است. دنای، همیشه تاکید داشته تا خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود را برآورده کند؛ به همین منظور، این چهار مدل را به دو گروه پنل ثابت و پنل جدا تقسیم کرده است. افرادی که ترجیح می‌دهند پنل ضبط را پس از خروج از خودرو، با خود ببرند مدلهای DE-C7011F و DE-C7012F را تهیه کنند. کاربرانی هم که ترجیح می‌دهند پنل ضبط، ثابت باشد، می‌توانند مدلهای DE-C8011D و DE-C8011D را خریداری نمایند. 

تفاوت بعدی، در ظاهر آنهاست. هر چهار مدل زیبا طراحی شده‌اند و تفاوتها، تنها با نظر به سلیقه‌های گوناگون بوده‌ است.

آخرین تفاوتی که میان مدلهای پخش خودروی دنای وجود دارد، در این است که مدلهای DE-C8011D و DE-C8011D، از SD card پشتیبانی می‌کنند و ساخت مدلهای DE-C7011F و DE-C7012F، برای پشتیبانی از microSD card بوده است. 

سخن آخر اینکه اگر به دنبال ضبط ماشین باکیفیت و متناسب با بودجه‌ی خود می‌گردید، می توانید با درنظر گرفتن ویژگیهای این مدلها، یکی از این چهار مدل را تهیه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | سرگرمی و تفریح