اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109156857912957
در دسترس نیست

آموزش زبان فرانسه برای مبتدیان

کد: 140109156857912957

، تهران , (اخبار رسمی): زبان فرانسه یا همان زبان عشاق، یکی از زبان هایی است که یادگیری آن در عین چالش برانگیز بودن، لذت بخش است. برای یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی نیازی نیست زبان دیگری بلد باشید یا حتما از سنین پایین یادگیری این زبان را آغاز کرده باشید.

آموزش زبان فرانسه برای مبتدیان
آموزش زبان فرانسه برای مبتدیان

اگر ابتدای راه یادگیری زبان فرانسه هستید و می‌خواهید درهای جدیدی به دنیای یادگیری زبان باز کنید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا کتاب ها و پادکست های مناسب برای یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی را به شما معرفی کنیم.

یکی دیگر از بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه، خواندن کتاب داستان فرانسه مناسب سطح‌مان است. در واقع کتاب‌های داستان فرانسوی به شما کمک خواهند کرد تا مهارت خواندن و درک مطلب خود را تقویت کرده و لغات و اصطلاحات جدید فرانسه را در متن یاد بگیرید و چشمتان با دیکته و نوشتار کلمات آشنا شود.

در صورتی‌که از فایل صوتی همزمان با خواندن کتاب استفاده کنید، علاوه بر مهارت خواندن، مهارت شنیداری شما نیز تقویت می‌شود و اگر خلاصه داستان را برای خود بگویید یا بنویسید، پیشرفت زیادی در مهارت نوشتاری و مکالمه‌‌ی فرانسه خواهید داشت.

خرید کتاب فرانسه

نکته مهمی که خوب است در گوشه ذهنمان داشته باشیم این است که منابع آموزشی زبان فرانسه به نسبت انگلیسی بسیار محدود است. از طرفی فهمیدن لهجه فرانسه، نیاز به تمرین مداوم دارد. در شرایطی که دسترسی به فیلم و موسیقی فرانسوی به نسب انگلیسی و یا ترکی استانبولی آسان نیست و تعداد سریال‌های ساخته شده به این زبان به تعداد انگشتان دو دست نمیرسد، بهتر است برای یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی، به پادکست‌های فرانسه گوش کنیم یا از کتاب داستان فرانسه مناسب سطح‌مان استفاده نماییم.

خرید پادکست زبان فرانسه

در ادامه به معرفی منابع مناسب برای یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی خواهیم پرداخت.

یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی با پادکست و کتاب:

پادکست پیمزلر فرانسه Pimsleur FRENCH

در هر روز تنها 30 دقیقه به فراگیری زبان فرانسه با پادکست پیمزلر بپردازید. اختصاص دادن این زمان کوتاه کافیست تا بتوانید به درستی و با تلفظ صحیح به زبان جدید صحبت نموده و در آن به مهارت دست یابید. دسترسی آسان و بدون محدودیت مکانی و زمانی با پادکست پیمزلر فرانسه به شما این امکان را می دهد تا هر زمانی که می خواهید به فراگیری زبان بپردازید.

دروس این مجموعه با طرح یک چهارچوب اصولی برای درک مطالب،مکث و انتظار برای پاسخ درست و سپس بیان و تکرار پاسخ صحیح به جهت ثبت آنها در حافظه، سرعت فراگیری مطالب را افزایش داده و قدرت درک آنها را بالا می‌برد. ایجاد ارتباط موثر با هر زبان، حتی با دانستن تعداد نسبتا محدودی از کلمات و قواعد نه چندان پیچیده نیز امکان پذیر است. دروس این مجموعه حاضر با آموزش تعداد مطلوبی از لغات کاربردی و مفید در هر بخش به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها آنها را فراموش نکنید، بلکه کلمات را بطور کامل به خاطر بسپارید.

آموزش مکالمات روزمره فرانسه i Speak French

یکی دیگر از محصولاتی که می‌تواند به یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی به شما کمک کند مجموعه آموزش مکالمات روزمره فرانسه i Speak French است. در این مجموعه شما می توانید برای یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی عبارات وجملات کاربردی را از طریق تکرار و تمرین یاد بگیرید و از طریق موبایل به فایل های صوتی دسترسی داشته باشید.

رزتا استون فرانسه Rosetta Stone FRENCH

مجموعه آموزشی رزتا استون از محبوب‌ترین و بهترین مجموعه‌های آموزش زبان در دنیاست. استفاده از این مجموعه آموزشی به تقویت هر چهار مهارت زبانی شامل Listening، Speaking، Reading و Writing کمک می‌کند. این مجموعه از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را پوشش داده و به افرادی که قصد یادگیری زبان فرانسه را دارند، توصیه می شود.

ویژگی‌های مجموعه رزتا استون:

  • آموزش معانی از طریق تصویر
  • آموزش تلفظ صحیح و تقویت مهارت‌‌های شنیداری و گفتاری
  • آموزش همه جانبه و به کارگیری موضوعات مفید و روزمره
  • مرور آموخته‌ها و به کارگیری مجدد جهت تثبیت آنها
  • خودآزمایی از طریق پرسش و پاسخ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش