اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202117260712957
در دسترس نیست

ثبت نام آزمون ماک آیلتس در معتبرترین مرکز

کد: 140202117260712957

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که می‌دانید، آزمون آیلتس یکی از تاثیرگذارترین اقدامات برای افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی و یا کاری به کشورهای دیگر را دارند و یا به دنبال یک مدرک معتبر بین‌المللی زبان انگلیسی برای دانش زبانی خود هستند.

ثبت نام آزمون ماک آیلتس در معتبرترین مرکز
ثبت نام آزمون ماک آیلتس در معتبرترین مرکز

برای این منظور، می‌توان با شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس، کارگاه‌های مهارت آیلتس و یا ماک آیلتس میزان آمادگی خود را به بهترین سطح رساند.

اگر از متقاضیان آزمون آیلتس در مورد نحوه برگزاری آزمون و برگزارکننده‌های آن پرسش کنید، به احتمال زیاد به این نتیجه خواهید که شرکت در آزمون آیلتس همراه با استرس، نگرانی و پیچیدگی نسبی است. علاوه بر این، روش پاسخ‌دهی به سوالات، زمان‌بندی و مراحل آن نیز دارای چهارچوب خاصی است که آشنایی با آن‌ها می‌‎تواند بخش زیادی از نگرانی متقضایان را کاهش دهد.

به بیان دیگر، تجربه شرایط مشابه با آزمون اصلی آیلتس قبل از شرکت در آن، می‌تواند تاثیر بسزایی در نتیجه حاصله ایجاد کند. تصور کنید که با شرکت در چند آزمون آزمایشی آیلتس، با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر، علاوه بر اینکه با شرایط آزمون اصلی آیلتس کاملا آشنا می‌شوید، می‌توانید آمادگی خود و سطح مهارت‌های زبانیتان برای آیلتس را محک بزنید.

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن آزمون Mock نیز گفته می‌شود، نمونه‌ای شبیه سازی شده از آزمون آیلتس مطابق با شرایط آزمون اصلی و با سوالات استاندارد است. آزمون ماک آیلتس شامل چهار مهارت اصلی زبان یعنی Listening ,Reading ,Writing ,Speaking بوده و می‌توان نتیجه آزمون ماک خود را به صورت استاندارد و یا تحلیلی دریافت کرد. با شرکت در امتحان ماک آیلتس می‌توان سطح آمادگی و نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص داده و مورد بررسی قرار داد.

بهترین موسسه برگزاری آزمون ماک آیلتس

موسسه سفیر با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و فاکتورهای آزمون آیلتس و با بهره‌گیری از اساتید و ممتحنین با تجربه و حرفه‌ای، آزمون ماک آیلتس جنرال و آکادمیک را در سنترهای مختلف خود برگزار می‌کند. تمام تلاش تیم آیلتس موسسه سفیر بر این است که آزمون‌های آزمایشی آیلتس را  با در نظر گرفتن تمامی مراحل آزمون اصلی مانند پر کردن پاسخنامه‌ها، دستور العمل‌های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر برگزار نمایند تا داوطلبان درک صحیح و تجربه‌ای واقعی از آزمون IELTS داشته باشند.

آزمون Mock سفیر دارای تقویم سالانه بوده و به شما امکان برنامه‌ریزی بلند مدت جهت آمادگی هر چه بیشتر برای امتحان آیلتس را می‌دهد و در چهار سنتر مجهز در چهار منطقه شمال (پل رومی)، شرق (تهرانپارس)، غرب (صادقیه) و مرکز تهران (انقلاب) برگزار می‌شود. هزینه شرکت در آزمون ماک آیلتس نسبت به آزمون اصلی بسیار مقرون به صرفه است و می‌توان به دفعات در آن شرکت کرده تا به بیشترین آمادگی رسید.

چرا ماک آیلتس موسسه سفیر گفتمان؟

بهترین نتیجه در آزمون آیلتس زمانی حاصل می‌شود که شما به طور کامل برای آزمون آماده و مجهز باشید. قدم اول، آمادگی کامل برای پاسخ‌دهی به سوالات و تسلط بر مهارت‌های زبانی در هر تسک آیلتس است. قدم مهم بعدی، آشنایی با محیط آزمون، برگه سوالات، ممتحنین آیلتس و روند برگزاری آن است. شرکت در ماک آیلتس سفیر تمامی این قدم‌ها را برای شما فراهم می‌کند. در آزمون‌های Mock سفیر، تمامی مراحل مانند پر کردن پاسخ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های روز آزمون همانند آزمون اصلی طراحی شده تا داوطلبان به درک صحیح و کاملی از آن دست یابند.

دواطلبان می‌توانند نتایج آزمون خود را به صورت استاندارد و تحلیلی، دو روز پس از تاریخ آزمون دریافت کنند. آزمون‌های ماک جنرال و آکادمیک سفیر شامل ویژگی‌های زیر هستند:

  • جدول برنامه‌ریزی منظم و سالانه
  • سوالات استاندارد و Unseen
  • مشاوره پس از آزمون
  • سهولت در ثبت نام از طریق سایت ielts.safirmall.com
  • رعایت سطح سختی آزمون و نمره‌دهی استاندارد
  • امکان انتخاب روز برگزاری آزمون اسپیکینگ
  • برگزاری منظم بر اساس تقویم سالانه

ماک آیلتس فرصتی ویژه برای آمادگی و افزایش اعتماد به نفس خود جهت کسب بهترین نتیجه در آزمون آیلتس با صرف هزینه‌ای کم است. با شرکت در آزمون ماک‌ آیلتس موسسه سفیر و قرارگیری در شرایطی کاملا مشابه با آزمون آیلتس، می‌توان خیال خود را برای کسب نمره دلخواه در آزمون آیلتس راحت کرد. برای ثبت نام و شرکت در آزمون‌های آزمایشی Mock سفیر به سایت ielts.safirmall.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش