اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202197274612957
در دسترس نیست

معرفی بهترین روش ها برای تقویت زبان انگلیسی

کد: 140202197274612957

، تهران , (اخبار رسمی): با ما همراه باشید تا با راهکارهای بهبود و تقویت زبان انگلیسی آشنا شوید. وقتی صحبت از یادگیری زبان و ارتقای سطح زبان می شود، همه ما به راه های مختلفی فکر می کنیم،

معرفی بهترین روش ها برای تقویت زبان انگلیسی
راهکار برای تقویت زبان انگلیسی

با ما همراه باشید تا با راهکارهای بهبود و تقویت زبان انگلیسی آشنا شوید. وقتی صحبت از یادگیری زبان و ارتقای سطح زبان می شود، همه ما به راه های مختلفی فکر می کنیم، مانند شرکت در کلاس زبان، بسته زبان خودآموز یا وبینار آموزش زبان. درست است که همه آنها مفید و موثر هستند، اما بیایید با هم در مورد جستجوی راه حل هایی برای بهبود و تقویت زبان صحبت کنیم و راه و روش این کار را بیاموزیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم تقویت زبان و افزایش تمرکز برای یادگیری زبان و یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی دوره زبان خودآموز را مرور کنیم.

نکات مهم برای رشد و تقویت زبان انگلیسی
برای بهبود و پیشرفت در زبان انگلیسی، باید خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید. یعنی زبان انگلیسی را در خانه، محل کار و اوقات فراغت به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید. برای توسعه چهار مهارت اصلی زبان (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن)، باید به طور مداوم تمرین کنید. پس دفتر و خودکار خود را بردارید و با هم بهترین راه های تقویت زبان را مرور کنیم:

1. تقویت مهارت شنیداری انگلیسی:
به موسیقی، فیلم، برنامه های تلویزیونی، اخبار، سرگرمی و رادیو به زبان انگلیسی گوش دهید. به آنچه گفته می شود و نحوه بیان آن دقت کنید. سعی کنید فیلم ها را با زیرنویس و بدون زیرنویس تماشا کنید.

2. تقویت مهارت گفتاری:
به گروه های چت صوتی بپیوندید. با استفاده از فناوری شبکه های اجتماعی، می توانید با افراد دیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید. شما همچنین می توانید صدای خود را در حین صحبت ضبط کنید و سعی کنید با گوش دادن به مکالمات خود و تکرار آنها، صحبت کردن خود را بهبود بخشید. همچنین روی تلفظ خود کار کنید. تلفظ صحیح کلمات به شما کمک می کند تا با اطمینان و دقت بیشتری صحبت کنید.

3. تقویت مهارت ریدینگ انگلیسی:
متن های مختلف را به زبان انگلیسی بخوانید. خواندن به شما کمک می کند تا مهارت های درک مطلب و واژگان خود را بهبود ببخشید. می توانید از بهترین منابع انگلیسی Reading مانند کتاب ها، مجلات، روزنامه ها، وبلاگ ها و وب سایت ها استفاده کنید. انجام این کار دایره و توانایی شما را برای استفاده از عبارات رایج انگلیسی گسترش می دهد.

4. تقویت مهارت های نوشتاری:
یک دفترچه بردارید و فعالیت های روزانه خود را در آن شرح دهید. همچنین می توانید نامه ها، داستان ها، شعرها، گزارش ها و ... را به زبان انگلیسی بنویسید و با دیگران به اشتراک بگذارید تا مشکلات خود را حل کنید و از نظرات دیگران برای بهبود مهارت های نوشتاری خود بهره مند شوید.

تقویت ذهن با یادگیری زبان
حال که درک درستی از بهترین راه برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی پیدا کردید، بیایید با محصول و روش یادگیری زبان انگلیسی جذاب، به روز و کاربردی، یعنی بسته آموزش زبان خودآموز CTM آشنا شویم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی نمی توانید در کلاس زبان شرکت کنید و می خواهید انگلیسی را از ابتدا در خانه یاد بگیرید، پکیج زبان انگلیسی CTM مخصوص شما طراحی شده است. این دوره با در نظر گرفتن تمامی الزامات و چالش های خودآموخته زبان انگلیسی، با درج جدیدترین و کامل ترین مطالب آموزشی و پشتیبانی آموزشی مستمر، گام به گام شما را در مسیر یادگیری زبان همراهی می کند.

طراحی و تهیه بهترین بسته خودآموز زبان CTM موسسه زبان سفیر به عنوان پیشگام در صنعت آموزش زبان انگلیسی در کشور می باشد. دوره آموزش زبان انگلیسی CTM بر اساس کتاب های Touchstone و Viewpoint برای آموزش مکالمه و چهار مهارت اصلی زبان شامل شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن و دو کتاب Oxford Word Skills برای آموزش واژگان و کتاب Oxford Practice Grammar برای آموزش گرامر انگلیسی است. و دستور زبان تهیه و تنظیم شد. در این دوره مجازی زبان خودآموز، اساتید مجرب تمامی قسمت های کتاب را به صورت تصویری آموزش می دهند. علاوه بر این، تمرینات واژگان و دستور زبان تعاملی برای افزایش میزان یادگیری در هر درس وجود دارد.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با دوره خودآموز
با توجه به بازار رقابتی و تنوع محصولات آموزش زبان انگلیسی موجود، همواره به دنبال محصولاتی هستیم که دارای ویژگی های منحصر به فرد و محتوای کامل و آموزنده باشند. دوره خودآموز انگلیسی Ambassador دارای مزایای زیادی است که به شما کمک می کند در کمترین زمان بهترین نتایج را کسب کنید. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• دسترسی به محتوای آموزشی با کیفیت در یک بسته کامل
• امکان یادگیری زبان انگلیسی در هر زمان و مکان با در نظر گرفتن شرایط خودتان
• امکان تهیه پک های خودآموز از سطح مبتدی تا پیشرفته
• آموزش زبان انگلیسی از طریق اساتید بسیار مجرب و برجسته در سطوح بین المللی با بیش از یک دهه سابقه تدریس موفق
• ارائه دوره های کاملا تخصصی، منسجم و هدفمند
• استفاده از آخرین منابع آموزش زبان انگلیسی
• استفاده از کتاب های داستان و رمان های انگلیسی برای یادگیری بهتر به همراه فیلم های آموزشی و پادکست
• صرفه جویی در هزینه نسبت به دوره های دیگر
• ارائه گواهی معتبر با مهر دانشگاه بلومزبری لندن و موسسه زبان سفیر دادمان.
• پشتیبانی مستمر آموزشی از ابتدا تا پایان دوره
• انجام تمرین ها و تست های تعاملی برای سنجش پیشرفت شما
• 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان
• پیش نیاز آمادگی برای آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل

با توجه به تمامی این ویژگی ها و روش یادگیری زبان خودآموخته، فقط باید پشتکار و تمرین و تمرین و تمرین مداوم داشته باشید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوره، امکان شرکت در شش جلسه کلاس خصوصی رایگان برای بهبود مکالمه و رفع اشکال است و فرصتی ایده آل برای بررسی، رفع اشکالات و ارتقای مهارت صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش