اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203017294712957
در دسترس نیست

نمره آیلتس از چند است؟

کد: 140203017294712957

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون آیلتس، یک آزمون بین المللی است که برای تایید سطح زبان انگلیسی برای اموری همچون مهاجرت کاری، تحصیلی و یا زندگی در کشورهای انگلیسی زبان استفاده می‌شود. نمره‌ی آزمون براساس مجموعه‌ای از 9 امتیاز محاسبه می‌شود و بسته به هدف مهاجرت، نمرات متفاوتی مورد نیاز است.

نمره آیلتس از چند است؟
نمره آیلتس از چند است؟

آزمون آیلتس یک آزمون بین‌المللی است که نمره آن می‌تواند برای تایید سطح زبان انگلیسی در اموری مانند مهاجرت کاری، تحصیلی و یا زندگی در کشورهای انگلیسی‌زبان مورد استفاده قرار گیرد. در این آزمون، نمره بر اساس مجموعه‌ای از 9 امتیاز محاسبه می‌شود.
در صورتی که می‌خواهید برای مهاجرت، نمره‌ی لازم را بدانید، باید بگوییم که پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد و بسته به هدف مهاجرت، نمرات مورد نیاز متفاوت است.
به عنوان مثال،برای مهاجرت تحصیلی، شما باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید و عموماً دانشگاه‌ها نمره 6 به بالا را مورد نیاز قرار می‌دهند. در حالی که نمره‌ی مناسب برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی‌زبان، ممکن است از 5 تا 9 متفاوت باشد.

برای کسب نمره‌ی 6 به بالا در آزمون آیلتس برای مهاجرت، سطح زبان انگلیسی شما باید Upper-intermediate به بالا باشد، بنابراین برای رسیدن به این هدف، باید ابتدا سطح عمومی زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.
برای این منظور، می‌توانید از کتاب‌های مختلفی استفاده کنید. اما حتما به خاطر داشته باشید که هدف شما کسب موفقیت و نمره بالا در آزمون آیلتس است، بنابراین باید در تقویت تک تک مهارت‌های زبانی خود به صورت جدی و پیوسته کار کنید. به طور خاص، توجه به یادگیری لغات، اصطلاحات و ساختارهای مناسب زبان، افزایش مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ و همچنین به کارگیری تجربه و دانش یک استاد خبره برای تقویت مهارت‌های زبانی شما بسیار مفید است.
بهتر است به یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس، از روزهای ابتدایی شروع کنید و به صورت پیوسته و مداوم پیش بروید. کسب نمره‌ی مناسب در آزمون آیلتس برای مهاجرت، می‌تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی به بهترین شکل کمک کند.

آزمون آزمایشی آیلتس سفیر

آزمون آزمایشی آیلتس به طور کامل شبیه آزمون واقعی آیلتس است و در آن سطح دشواری سئوالات، فرمت و نحوه نمره‌دهی همانند آزمون واقعی است. ممتحنین هم همان افرادی هستند که در آزمون واقعی آیلتس نیز امتحان را برگزار می‌کنند. شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس می‌تواند به شما کمک کند تا برای آزمون واقعی آماده شوید.
هدف شما در گرفتن آیلتس، ممکن است مهاجرت به کشور مورد علاقه، تحصیل در دانشگاه برتر یا کسب شغل پردرآمد باشد و شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس می‌تواند به شما کمک کند تا به این هدف برسید. در این مطلب، دلایل لزوم شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس بررسی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش