کد: 140203217328416157
در دسترس نیست

سنسور مغناطیسی

سنسور مغناطیسی

کد: 140203217328416157

، تبریز , (اخبار رسمی): سنسور مغناطیسی سنسوری است که مقدار مغناطیس و ژئومغناطیس تولید شده توسط آهنربا یا جریان را تشخیص می دهد. انواع مختلفی از سنسورهای مغناطیسی وجود دارد.

سنسور مغناطیسی
https://farasense.ir/product-category/magnetic-sensors/

فرانگار تبریز تولید کننده انواع سنسور https://farasense.ir/

سنسور مغناطیسی

سنسور مغناطیسی سنسوری است که مقدار مغناطیس و ژئومغناطیس تولید شده توسط آهنربا یا جریان را تشخیص می دهد. انواع مختلفی از سنسورهای مغناطیسی وجود دارد.
این بخش انواع سنسورهای معمولی و ویژگی های آنها را توضیح می دهد.

سیم پیچ ها حسگرهای مغناطیسی ساده ای هستند که می توانند تغییرات چگالی شار مغناطیسی را تشخیص دهند. همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، هنگامی که یک آهنربا به سیم پیچ نزدیک می شود، چگالی شار مغناطیسی در سیم پیچ به میزان ΔB افزایش می یابد. سپس، یک نیروی الکتروموتور القایی/جریان القایی که یک شار مغناطیسی در جهتی ایجاد می کند که مانع افزایش چگالی شار مغناطیسی می شود، در سیم پیچ ایجاد می شود. برعکس، دور کردن آهنربا از سیم پیچ، چگالی شار مغناطیسی را در سیم پیچ کاهش می دهد، بنابراین نیروی الکتروموتور القایی و جریان القایی در سیم پیچ ایجاد می شود تا چگالی شار مغناطیسی را افزایش دهد.

همچنین، از آنجایی که وقتی آهنربا حرکت نمی کند، تغییری در چگالی شار مغناطیسی ایجاد نمی شود، نیروی الکتروموتور القایی یا جریان القایی ایجاد نخواهد شد. با اندازه گیری جهت و بزرگی این نیروی الکتروموتور القایی، می توان تغییر چگالی شار مغناطیسی را تشخیص داد.
به دلیل ساختار ساده، سیم پیچ به راحتی آسیب نمی بیند. با این حال، ولتاژ خروجی به سرعت تغییر شار مغناطیسی بستگی دارد. ممکن است استفاده از سیم پیچ برای تشخیص آهنربا یا شار مغناطیسی ثابت که به کندی تغییر می کند، ممکن نباشد.

سوئیچ نی سنسوری است که در آن قطعات فلزی (نی) که از هر دو سمت چپ و راست امتداد می‌یابند، در یک لوله شیشه‌ای با شکاف در موقعیت همپوشانی نی‌ها محصور می‌شوند. هنگامی که یک میدان مغناطیسی از خارج اعمال می شود، این نی ها مغناطیسی می شوند. هنگامی که نی ها مغناطیسی می شوند، قسمت های روی هم یکدیگر را جذب می کنند و با هم تماس پیدا می کنند، سپس کلید روشن می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید