اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203277338221824
در دسترس نیست

معرفی بهترین سایت های پزشکی ایران

بهترین سایت های پزشکی ایران

کد: 140203277338221824

، (اخبار رسمی): در این مقاله ما در مورد بهترین سایت پزشکی ایران صحبت می کنیم و شما را اشنا می کنیم با این نوع سایت ها برای مطالعه و اخبار

بهترین سایت های پزشکی ایران
بهترین سایت های پزشکی ایران

این لیست شامل چندین سایت پربازدید و معتبر است، اما لازم به ذکر است که همیشه بهتر است با یک پزشک مورد اعتماد خود مشورت کنید. در زیر لیستی از برخی از بهترین سایت‌های پزشکی در ایران و دنیا را برای شما

سایت‌های پزشکی در ایران منابعی بسیار مفید و قابل اعتماد هستند که به افراد امکان می‌دهند درباره مسائل پزشکی مختلف، اطلاعات کامل و به‌روز را بدست آورند. این سایت‌ها شامل رسمیت دارند و توسط دانشگاه‌ها، سازمان‌های پزشکی و مراکز تحقیقاتی معتبر راه‌اندازی شده‌اند. در این سایت‌ها، می‌توانید از طریق مقالات تخصصی، راهنماها، ویدئوها و منابع دیگر، به اطلاعات درمانی، نکات بهداشتی، دستورات پیشگیری، روش‌های تشخیص و سایر موضوعات مرتبط با بهداشت و درمان دسترسی داشته باشید. همچنین، در برخی از این سایت‌ها، می‌توانید با پزشکان متخصص مشورت کرده و سوالات خود را پرسیده و پاسخ‌های لازم را دریافت کنید. این سایت‌ها به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر در زمینه سلامتی و پزشکی در ایران مطرح هستند و به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را درباره موضوعات مختلف بهداشتی و پزشکی بیابید.

سایت‌های پزشکی ایران:

اولین سایت برای مطالعه مقالات علمی سایت مسترآزمایش هست 

مستر آزمایش مجموعه ارائه‌ دهنده خدمات سلامت در منزل و محل کار است. مستر آزمایش یک آزمایشگاه تخصصی هست در مشهد که تلاش می‌کند تا با استفاده از پرسنل مجرب و کارآزموده و پزشکان متخصص، انجام خدمات سلامت در محل را برای کاربران مشهدی تسهیل نماید.

لینک : https://misterazmayesh.ir/

دانشگاه علوم پزشکی تهران - سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که شامل اطلاعات و خدمات پزشکی متنوعی است.

لینک: tums.ac.ir

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران - سایت رسمی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران که شامل اطلاعات درباره نظام پزشکی و خدمات مرتبط است.

لینک: medicalboard.ir

دانشگاه علوم پزشکی شیراز - سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که اطلاعات و خدمات پزشکی متنوعی را ارائه می‌دهد. لینک:

sumums.ac.ir

دانشگاه علوم پزشکی ایران - سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی ایران که به عنوان یکی از بزرگترین مراجع علمی-پزشکی در کشور می‌باشد و اطلاعات مفیدی را در زمینه‌های مختلف پزشکی و بهداشت در اختیار عموم قرار می‌دهد.

لینک: iums.ac.ir

سایت رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - سایت رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که اطلاعات و خدمات مرتبط با سلامتی، درمان و سیاست‌های بهداشتی در ایران را ارائه می‌دهد.

لینک: behdasht.gov.ir

سایت رسمی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران - سایت رسمی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران که به شما اطلاعات مهمی درباره نظام پزشکی، اخبار، قوانین و مقررات، ثبت‌نام پزشکان و سایر خدمات مرتبط را ارائه می‌دهد.

لینک: medicalboard.ir

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که شامل اطلاعات و خدمات پزشکی متنوعی است و به عنوان یکی از مراجع پزشکی معتبر در کشور معرفی می‌شود.

لینک: sbmu.ac.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان