اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307343112957
در دسترس نیست

چگونه بدون کلاس زبان یاد بگیریم؟

کد: 140203307343112957

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری زبان انگلیسی احتمالاً یکی از اهداف مهم زندگی شماست، اما به دلایلی مانند کمبود وقت، کمبود پول و یا مشکلات دیگر، این هدف همیشه به قعر لیست اولویت‌های شما سقوط کرده است. با این حال، هر مشکلی راه حلی دارد و بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از منابع آموزشی انگلیسی خودآموز است.

چگونه بدون کلاس زبان یاد بگیریم؟
چگونه بدون کلاس زبان یاد بگیریم؟

یکی از مزایای داشتن یک کلاس آموزش زبان در منزل، حل مشکل کمبود وقت است. به راحتی می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز کتاب زبان به دست بگیرید و نیازی به نگرانی درباره پرداخت شهریه‌ی کلاس ندارید. علاوه بر این، شما در کلاس خانگی‌تان می‌توانید از یادگیری لذت ببرید و از دردسرهای شلوغی و ترافیک خیابان رها شوید. اگر شما هم به دنبال داشتن یک کلاس زبان منحصربه‌فرد هستید، ما آماده‌ایم بهترین منابع و کتاب های خودآموز زبان را به شما معرفی کنیم.

دوره های خودآموز زبان سفیر

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز از مبتدی تا پیشرفته هستید، بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‌آل برای شما هستند. دوره آموزش زبان انگلیسی CTM با استفاده از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، به شما کمک می‌کند تا به هدف یادگیری زبان انگلیسی برسید. با استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز، می‌توانید در منزل به راحتی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید و هر چهار مهارت زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت کنید.

پک آموزش زبان انگلیسی، تمام آنچه که یک خود‌آموز زبان به آن احتیاج دارد.

بهترین کار برای سپری کردن یک دوره‌ی خودآموزی موفق استفاده از پک‌‌های آموزشی است. بسته‌هایی شامل کتاب و فایل‌های صوتی که علاوه‌بر آموزش گرامر و لغات، مهارت شنیداری و گفتاری‌تان را هم تقویت می‌کنند. ما بهترین پک‌های آموزش زبان انگلیسی را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی کرده‌ایم تا به‌سادگی راهتان را پیدا کنید.

برداشتن اولین قدم‌های زبان‌آموزی با کمک پک کتاب‌های خودآموز انگلیسی سطح مبتدی

اگر هنوز ابتدای راه یادگیری هستید و می‌خواهید از صفر شروع کنید، پک کتاب‌های زیر بهترین نقطه‌ی شروع هستند

  • Basic grammar in use Vocabulary in use elementary Tactics for Listening basic

پک آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

  • Grammar in use Intermediate Vocab in use pre & inter Developing Tactics for Listening

با پک کتاب‌های خودآموز سطح پیشرفته، حرفه‌ای شوید

  • Grammar in use advanced Vocabulary in use advanced ESL podcast

منابع آموزش زبان در منزل را از سفیرمال بخواهید

تمام کتاب‌هایی که در این مقاله به شما معرفی شده‌اند، توسط انتشارات معتبر کمبریج در اختیار زبان‌آموزان قرار گرفته‌اند. با این حال، باید بدانید که نکته‌ی جالب و منحصربه‌فرد این منابع خودآموز انگلیسی، شیوه‌ی مطالعه‌شان است. راهنمای این کتاب‌ها توصیه می‌کند که ابتدا از آزمون جامعی که در آخر کتاب آمده است، پاسخ دهید. چرا که نتیجه‌ی این آزمون، نقاط قوت و ضعف شما را به شما نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب، متوجه خواهید شد کدام درس‌ها را باید بیشتر بخوانید و کدام را کمتر!

حال اگر تصمیم گرفته‌اید که معلم خودتان شوید، بهتر است بر اساس سطح زبان‌تان، مناسب‌ترین پک آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنید. سفیرمال پک‌هایی با قیمت‌های ویژه در اختیارتان قرار می‌دهد. پس حالا که راه درست و منابع معتبر خودآموزی را پیدا کرده‌اید، بهانه‌ها را جایی دور از دسترس، چال کنید و با یک کلیک، بسته آموزشی موردنظرتان را از سفیرمال سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش