اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204217381312957
در دسترس نیست

گرفتن مدرک آیلتس بدون کلاس در سال 1402

کد: 140204217381312957

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می‌خواهید برای آزمون آیلتس خود آماده شوید و نمره‌ی بالایی کسب کنید؟ آیلتس یکی از پرطرفدارترین آزمون‌های زبان در جهان است و برای موفقیت در آن، تسلط به تکنیک‌های خاصی از ضروریات است.

گرفتن مدرک آیلتس بدون کلاس در سال 1402
گرفتن مدرک آیلتس بدون کلاس در سال 1402

حتی افراد بومی زبان انگلیسی هم بدون آشنایی با این تکنیک‌ها، نمره‌های بالایی در آزمون نمی‌گیرند. اما نگران نباشید، ما در اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم چگونه بهترین آمادگی را برای آیلتس در خانه داشته باشید. با مطالعه کتاب آیلتس، به صورت خودآموز می‌توانید به تسلط در تکنیک‌های آیلتس برسید و نمره‌های بالایی را کسب کنید. پس اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس خود موفق شوید، با ما همراه شوید و راهنمایی‌های ارزشمند ما را دنبال کنید.

آیا می‌خواهید برای آزمون آیلتس خود در خانه آماده شوید؟ در این صورت، قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که برای آمادگی کامل برای آیلتس، به مدت 10 ماه تا یکسال زمان نیاز است. اما در صورتی که فرصت شما کمتر از 6 ماه باشد، بهتر است در کلاس‌ خصوصی زبان شرکت کنید. پس اگر شما مطمئن هستید که فرصت کافی برای آمادگی در خانه دارید، به شما نکاتی را که برای آمادگی آیلتس در خانه باید در نظر داشته باشید، توضیح می‌دهیم.

با تعیین یک هدف دقیق، میخ اول را محکم بکوبید

برای تعیین هدف واقعی و دقیق در آمادگی برای آزمون آیلتس، باید ابتدا بدانید که قصد شرکت در آیلتس جنرال (عمومی) یا آکادمیک (دانشگاهی) را دارید؟ برای هر کدام از این آزمون‌ها، چهارچوب مخصوص به خود را دارند و باید با توجه به اهدافتان، آزمون مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر این، باید دقیقاً مشخص کنید که قصد کسب چه نمره‌ای را دارید؟ و در مورد مفهوم نمره‌ی 7 در آیلتس تحقیق کنید. پس اگر به این سوالات پاسخ داده باشید، با اطمینان بیشتری می‌توانید برای خودآموزی موفق برنامه‌ریزی کنید.

سریع و باکیفیت بخوانید

آمادگی برای آزمون آیلتس در خانه، به معنای بسیاری از مباحث و مطالب در یک زمان کم است. بنابراین سعی کنید سرعت مطالعه خود را افزایش دهید. گفته می‌شود که یک زبان‌آموز معمولی، در یک دقیقه 60 لغت را می‌خواند، اما برای کسی که به دنبال کسب نمره 7 در آیلتس هست، باید این عدد را به 300 کلمه در دقیقه افزایش دهد، یعنی هر ثانیه 5 لغت! پس بهتر است تکنیک‌های لازم برای تندخوانی را یاد بگیرید.

زمان را در مُشت‌ بگیرید

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در آزمون آیلتس، مدیریت صحیح زمان است. بنابراین، سعی کنید برای هر بخش، فقط به میزان لازم وقت بگذارید و با یک برنامه‌ریزی درست، تمامی موضوعات ضروری را پوشش دهید.

برای تهیه‌ی منابع، بی‌گدار به آب نزنید

قبل از تهیه منابع و پکیج خودآموز آیلتس در خانه، بهتر است با دقت تحقیق کنید و از منابع معتبر و آموزشگاه‌های معتبر راهنمایی بگیرید. حتماً به انتشارات معتبر و کتاب‌های با کیفیت دسترسی پیدا کنید. بنابراین، بهتر است از توصیه‌های دوستان و خانواده‌تان خودداری کنید و به جای آن، از مؤسسات معتبر و افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

معرفی بهترین منابع و پکیج خودخوان آیلتس در خانه

در ادامه، برای خرید کتاب آیلتس در خانه باید بگوییم که اگر در میان توصیه‌های مختلف برای انتخاب یک منبع مناسب سردرگم مانده‌اید، پس بگذارید با معرفی یک پکیج خودآموز آیلتس، کار را برایتان ساده کنیم. این پکیج شامل کتاب‌های زیر است:

  1. کتاب Grammar for IELTS
  2. کتاب Vocabulary for IELTS
  3. کتاب IELTS Trainer
  4. کتاب IELTS in one sight

کلام پایانی

آیا میدانستید که آمادگی برای آیلتس شبیه به یک ماجراجویی است؟ فکر می‌کنید که فقط باید در مسیر مستقیم، از نقطه A به B برسید، اما واقعیت این است که برای موفقیت در آیلتس باید با یک نقشه خوب و با یک زمان‌بندی دقیق حرکت کنید. ممکن است برای رسیدن به این هدف، بارها به مسیر بازگشت کنید و یا در مسیر کنار بگذارید تا مشکلات را رفع کنید، اما با تلاش و صبر، حتما به موفقیت خواهید رسید. بنابراین، همیشه در حال حرکت بوده و از هر تجربه‌ای که به دست می‌آورید، بهره بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش