اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204247385616401
در دسترس نیست

اعلام نتایج کنکور دی

اعلام نتایج کنکور دی

کد: 140204247385616401

، (اخبار رسمی): از سال 1401، دو نوبت کنکور سراسری دی ماه و تیر ماه برگزار می شود. شرکت کنندگان آزمون علمی دی ماه پس از برگزار شدن کنکور خود بایستی منتظر اعلام نتایج آزمون خود باشند. اعلام نتایج کنکور دی ماه معمولا در سه مرحله انجام می پذیرد. مرحله سوم نتایج آزمون دی ماه که نتیجه نهایی می باشد، کارنامه سبز نام دارد.

اعلام نتایج کنکور دی
اعلام نتایج کنکور دی

پس از برگزاری کنکور سراسری دی، حال داوطلبان منتظر اعلام نتیجه های کنکور دی ماه خود هستند. شرکت کنندگان آزمون دی ماه می توانند، با رجوع کردن به سایت سنجش و آموزش کشور، کارنامه های خود را دریافت کنند.

کنکور سراسری و آزاد جزو پرمتقاضی ترین آزمون های دانشگاهی است که هر ساله برگزار می شود و داوطلبان زیادی برای شرکت در این آزمون پرمتقاضی از ماه ها قبل اقدام به برنامه ریزی تحصیلی کنکور و خرید منابع درسی و تحصیلی کمک درسی برای کسب نمره قبولی می نمایند. به دلیل اهمیت این موضوع بسیاری از داوطلبان از مشاوران با تجربه کنکور در این زمینه راهنمایی دریافت می نمایند تا برنامه شخصی سازی شده خود را دریافت کنند. متقاضیان پس از شرکت در کنکور دی ماه بایستی در انتظار اعلام نتایج آزمون دی ماه از سوی سازمان مربوطه باشند. اعلام نتایج کنکور معمولا دارای سه مرحله است که داوطلبان بایستی در زمان اعلام شده اقدام به دریافت نتایج اولیه آزمون، نتیجه نهایی و کارنامه نهایی یا کارنامه سبز نمایند. 

زمان و نحوه مشاهده نتیجه اولیه کنکور دی ماه 1402

داوطلبان باید توجه داشته باشند که نتایج اولیه آزمون در اسفند ماه اعلام می شود. از این رو برای دریافت این نتیجه بایستی پس از مراجعه به سایت مربوطه، اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایند و نتیجه آزمون خود را دریافت کنند. داوطلبان دقت داشته باشند که نتایج اولیه و نتیجه نهایی متفاوت از یکدیگر است و بعد از دریافت کارنامه اولیه امکان دریافت نتیجه انتخاب رشته در زمان مشخص شده اقدام نمایند. آخرین مرحله از دریافت رتبه داوطلب، کارنامه نهایی یا کارنامه سبز است که شامل اطلاعاتی همچون وضعیت علمی متقاضی و آخرین نفرات مورد پذیرش در کد رشته محل ها را نشان می دهد. داوطلبان در این مرحله می توانند تغییر رشته دهند، این نکته را در نظر داشته باشید که امکان تغییر رشته برای همه گروه های آزمایشی امکان پذیر خواهد بود. 

حال وارد سایت Sanjesh.org شوید.

 بر روی لینک فعال "نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال 1402" کلیک کنید و به مطالب ذیل دقت کنید.

 حال یکی از روش های زیر را انتخاب کنید.
روش اول: شماره داوطلبی ← شماره شناسنامه ← عبارت امنیتی
روش دوم: شماره پرونده ← شماره شناسنامه ← عبارت امنیتی

متقاضیان می توانند با دریافت مشاوره تلفنی کنکور از مشاوران آگاه ما برای راهنمایی های لازم آزمون دی ماه مشاوره تلفنی آنلاین دریافت نمایند. داوطلبان می توانند برای ابن امر روی رزرو مشاروه تلفنی کلیک نمایند و در اسرع وقت مشورت های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش