اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210107750723431
در دسترس نیست

ایزوگام در کرج

ایزوگام در کرج

کد: 140210107750723431

، تهران , (اخبار رسمی): ایزوگام در کرج

ایزوگام در کرج
ایزوگام در کرج

ایزوگام در کرج آسایش بام

ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام نیاز به دقت و تجربه دارد به این صورت که اگر نیروی کار بی تجربه به این کار بپردازد به دلیل عدم اتصال خوب بین ردیف های ایزوگام و همچنین عدم چسبیدن ایزوگام به سطح پشت بوم یا دیوار، ایزوگام های کار شده به آسانی کنده شده و یا نم را از خود عبور می دهند.

به این مظور مجموعه ایزوگام آسایش بام با استفاده از نیرو های کار آزموده و با تجربه ی این حوزه به انجام خدمات اجرای ایزوگام در کرج میپردازد.

شکاف ها و ترک های کوچک در آب‌بندی سقف خانه ها ایرادات و مشکلات بزرگی را به وجود می آورد و اگر این ترک ها با قیر گرفته نشوند و ایزوگام از نفوذ آب در آن ها جلو گیری نکند میتواند به نفوذ آب در ساختمان منجر شود و باعث خرابی های بیشتری مانند تبله شدن رنگ سقف، چکه کردن و یا ریزش گچ سقف شود.

خدمات مجموعه ایزوگام کرج

  • تعمیر ایزوگام در کرج
  • سرویس و رفع نم ایزوگام سقف آپارتمان ها و خانه ها
  • اجرا و نصب ایزوگام بر روی دیوار ساختمان با داربست یا بدون داربست
  • نصب ایزوگام بر روی سقف و پشت بام آپارتمان و خانه
  • آب بندی و قیرگونی حمام و استخر و جکوزی در کرج
  • اجرا و نصب ایزوگام روی شیروانی
  • عایق بندی و نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

هزینه نصب ایزوگام در کرج
هزینه نصب ایزوگام در کرج در مجموعه ایزوگام کرج مناسب تر از قیمت های اکثر مجموعه های دیگر است و از طرفی کیفیت بالای نصب ایزوگام توسط پرسنل مجموعه ایزوگام کرج به راحتی میتواند شما را تا سال ها از خرید و نصب ایزوگام بی نیاز کند.

به طور کلی قیمت نصب ایزوگام در کرج یا هر شهر دیگری، باید متراژ سطح مورد نظر و تعداد رول ها مشخص شده و بر اساس آن هزینه محاسبه می شود. عامل دیگر تعیین هزینه های نهایی نصب ایزوگام در کرج، مدل و برند ایزوگام است. به طوری که برندهای مختلف قیمت های مختلف داشته و اجرت نصاب هم تفاوت خواهد داشت.

هزینه نصب ایزوگام پشت بام
هزینه نصب ایزوگام بر روی سقف و پشت بام با توجه به حجم کار و سختی کار مقداری متفاوت است به صورتی که باید با مشاهده کار تعیین شود.

هزینه نصب ایزوگام بر روی دیوار
 نصب ایزوگام بر روی دیوار به نسبت نصب بر روی سقف مقداری هزینه بالا تری دارد. دلیل اینکه دسترسی سخت تر آن باعث کند شدن روند پیشرفت کار میشود. سخت بودن شرایط استقرار نیروی کار باعث میشود مقداری هزینه نصب بر روی دیوار بیشتر باشد.

قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج
 قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج بر اساس قیمت رسمی نمایندگی های شرکت های ایزوگام محاسبه می شود و همچنین قیمت برند های مختلف ایزوگام با هم متفاوت است.

قیمت ایزوگام ها بر اساس کیفیت و کاربردشان متفاوت است. قیمت ایزوگام از متری 50 هزار تومن شروع شده و تا متری 75 هزار تومن بسته نوع قیر و کیفیت الیاف و … بالا خواهد رفت. قیمت ایزوگام دلیجان، شرق، بام گستر و …  را میتوانید با تماس با ما استعلام کنید.

قیمت ایزوگام با نصب در کرج
 قیمت ایزوگام با نصب در کرج بر اساس مجموع قیمت ایزوگام و اجرت و هزینه های مصالح و حمل و … تعیین می شود.

قیمت ایزوگام ها متناسب با کیفیت و جنس و متریال آن ها متفاوت است. برای دریافت قیمت دقیق ایزوگام با نصب می توانید با شماره تماس مشاوران مجموعه ایزوگام کرج تماس بگیرید.

ایزوگام کار در کرج
اگر به نبال شماره ایزوگام کار در کرج هستید بهترین انخاب را برای شما مجموعه ایزوگام کرج است که با کمک تیم های حرفه ای ایزوگام کار در کرج به نصب و اجرای ایزوگام سقف و پشت بام و دیوار و استخر و سرویس بهداشتی شما میپردازد. ایزوگام کار های حرفه ای و با تجربه در مجموعه ایزوگام کرج به کمک شما می آیند و به نصب و اجرای ایزوگام میپردازند.برای انجام خدمات عایق بندی و آب بندی میتوانید با ایزوگام کرج تماس بگیرید.

آیا برای عایق بندی اصولی سقف، نیاز به تزار بندی هست؟
گاهی اوقات محل نصب ایزوگام نا هموار بوده و دارای شیب در جهت نادرست است، به منظور عایق بندی درست و اصولی، ابتدا باید شیب بندی سقف انجام شود و همچنین نا همواری هایی که باعث به دام انداختن آب بر روی پست بام میشوند رفع شود و بعد از آن اقدام به ایزوگام نمود.

آیا چک کردن ایزوگام بعد از تعمیرات خانه و ساختمان نیاز است ؟
هنگامی که در حال ایجاد هرگونه تغییر ساختاری در خانه هستید، به سختی متوجه می شوید که لرزش به کل لایه عایق رطوبتی سقف آسیب می زند. ترک های ریز و نازک به راحتی با چشم دیده نمیشوند اما نشت و نفوذ آب از طریق آنها به داخل ساختمان به راحتی صورت می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزوگام آسایش بام

ایزوگام آسایش بام تولید و ارائه خمات انواع ایزوگام، قیر، آسفالت در تهران و کرج و شهرهای حومه

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان