اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210167759623776
در دسترس نیست

مانتو اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140210167759623776

، تهران , (اخبار رسمی): می‌توان یونیفرم اداری را به عنوان بهترین نوع پوشش برای استایل کاری بانوان شاغل معرفی نمود. مانتو شلوار اداری از لحاظ رنگ‌بندی، جنس و مدل تنوع بسیاری دارد و همین ویژگی باعث محبوبیت این نوع لباس شده است.

مانتو اداری چیست و چه کاربردی دارد؟
مانتو اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

مانتو اداری، تن پوش ویژه بانوان شاغل در سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات، مؤسسات دولتی و خصوصی و … است. مانتو و شلوار فرم، یک مانتوی رسمی محسوب می‌شود که امروزه انواع متفاوتی از آن در بازار پوشاک عرضه می‌شود. فرم اداری را معمولا خانم‌هایی که شاغل هستند می‌پوشند. حتی بسیاری از افرادی که مانتو فرم مشخصی ندارند نیز تمایل دارند از لباس رسمی اداری برای محل کار استفاده کنند. استفاده از این سبک مانتو باعث می‌شود که خانم‌های ایرانی در محل کارشان بسیار شیک‌تر دیده شوند. درواقع می‌توان یونیفرم اداری را به عنوان بهترین نوع پوشش برای استایل کاری بانوان شاغل معرفی نمود. مانتو شلوار اداری از لحاظ رنگ‌بندی، جنس و مدل تنوع بسیاری دارد و همین ویژگی باعث محبوبیت این نوع لباس شده است.

انواع مدل‌های مانتو اداری

تنوع طرح و مدل مانتوهای اداری کمتر از مانتو های مجلسی است و برای حفظ استایل رسمی فرد در دوخت آن‌ها از رنگ‌های روشن و المان‌های پر زرق و برق استفاده نمی‌شود. مانتوهای زنانه در سبک‌های اداری، مدل های سنگین‌تر و طرح‌های ظریف‌تری دارند. بیشتر مانور مدل مانتوهای فرم در برش و دوختشان است. دوخت‌های زیبایی که تنوع بسیاری را به هر یک از این مانتوها داده است. همچنین نوع یقه و آستین در این مانتو ها با سایر پوشاک زنانه کمی متفاوت است. اغلب تولید کنندگان با به کار بردن گونه‌های مختلفی از جنس و طرح پارچه، خرج‌کار و مدل یقه، تنوع زیادی در مدل‌های لباس فرم ایجاد می‌کنند.

انواع جنس پارچه مانتو فرم

مانتو های فرم زنانه را نمی‌توان با هر نوع پارچه‌ای دوخت. این لباس‌ها تن پوش ایستایی دارند؛ بنابراین برای تهیه آن‌ها باید از پارچه‌‌های مخصوصی نظیر پارچه فلورا، پارچه کرپ، پارچه فیونا، پارچه فاستونی و یا پارچه بزیاق استفاده نمود. همچنین دوخت مانتو با پارچه ساده و یا طرح‌دار نیز می‌تواند درمدل‌ها تنوع ایجاد کند.

مزایای لباس فرم اداری

  • تشخیص راحت کارمندان
  • ایجاد نظم در مجموعه
  • داشتن ظاهری پیراسته و مرتب
  • جلب اعتماد مشتریان و مراجعین
  • ایجاد ثبات و هویت سازمانی
  • افزایش وفاداری کارمندان به سازمان
  • ایجاد حس حرفه‌ای بودن و تعلق به مجموعه در کارمندان

ویژگی‌های مانتو اداری مناسب

جنس فرم اداری باید مرغوب و با کیفیت باشد، تا در مرور زمان جلوه خود را از دست ندهد. چرا که خانم ها طی روز چندین ساعت آن را بر تن دارند. اگر پارچه مانتو بی‌کیفیت باشد، پس از چند بار شستشو ایستایی خود را از دست داده و کنه به نظر می‌رسد.

رنگ لباس‌های اداری باید مناسب محیط کار باشد. این مانتوها معمولا در رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای و طوسی تولید می‌شوند و پارچه‌‌های با رنگ جیغ برای این منظور کاربرد ندارند.

مدل مانتو در ساخت یک استایل اداری مناسب بسیار موثر است. مدل‌های متنوعی از این نوع پوشش در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود که می‌توان برحسب سلیقه بهترین آن‌ها را برگزید. لازم به ذکر است برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها، طرح و مدل مانتو را بر اساس فعالیت خود انتخاب و سفارش می‌دهند.

مانتو فرم اداری باید متناسب با فصل انتخاب شود. برای مثال پوشیدن یک مانتوی ضخیم در فصل تابستان، باعث ایجاد گرما و تعریق می‌شود. حتی ممکن است برای فرد ایجاد ناراحتی کرده و کارش را تحت تاثیر قرار دهد.

دوخت یونیفرم باید تمیز و شکیل باشد تا شما را شیک و مرتب نشان دهد. سعی کنید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که به کیفیت دوخت مدل‌های خود اهمیت می‌دهند.

بر اساس سایز دقیق و متناسب با اندام خود اقدام به خرید مانتو اداری نمایید. پوشیدن مانتو و شلوار گشاد یا تنگ جلوه زیبایی ندارد.

قیمت مانتو اداری از دیگر موارد مهم و مورد توجه اغلب خانوم‌هاست. یک ست مانتو سازمانی، علاوه بر کیفیت و دوخت مناسب باید از نظر قیمت نیز مقرون‌به‌صرفه باشد.

قیمت مانتو اداری

قیمت، یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید مانتو و شلوار اداری است. اگر تجربه خرید آنلاین یا حضوری فرم اداری را داشته باشید، قطعا می‌دانید که قیمت‌های متفاوتی برای مانتوهای اداری در بازار وجود دارد. قیمت مانتو شلوار اداری بر اساس مؤلفه‌های مختلفی تعیین می‌شود. عواملی نظیر جنس پارچه، کیفیت دوخت، سایز و قد، طرح و مدل و برند مانتو، همگی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی لباس فرم هستند. با این حال به موجب رقابتی که در بازار میان فروشندگان وجود دارد، ممکن است مانتوها با قیمت‌های متنوعی به فروش برسند. مانتو آی سن به‌عنوان یکی از تولید کنندگان با سابقه در این حوزه، مدل‌های مختلف ست یونیفرم اداری را با بهترین کیفیت پارچه و دوخت تولید و به مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانتو آی سن

واحد تولیدی مانتو آی سن با برند mantoaysen دارای مجوز رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک متخصص در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری با بیش از 30 سال سابقه است که آماده پذیرش مشتریان گرامی از سراسر ایران است. خرید از مجموعه ما شروع یک رابطه همکاری است. ویژگی‌های مانتو آی سن: نوآوری در طراحی مانتو استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت دوخت تمیز و با کیفیت قیمت مناسب و مطلوب تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات و تعهدات پس از فروش فروش به صورت تکی و عمده پیش از خرید می‌توانید در خصوص سایز مانتو، جنس پارچه، رنگ و هر نوع اطلاعات دیگر از کارشناسان ما مشورت بگیرید. در مانتو آی سن این امکان برای شما فراهم شده است که تغییرات مد نظرتان روی سفارش شما اعمال شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس