اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211117799023644
در دسترس نیست

فریت بار به دبی

رازها و قوانین ترخیص بار در دبی

کد: 140211117799023644

، تهران , (اخبار رسمی): فریت بار به دبی، فرآیندی است که می تواند با برنامه ریزی دقیق و استفاده از خدمات شرکت های حمل و نقل معتبر مانند سامان اکسپرس، به راحتی و بدون دردسر انجام شود. در این مقاله، به بررسی مراحل این فرآیند پرداخته ایم.

رازها و قوانین ترخیص بار در دبی
رازها و قوانین ترخیص بار در دبی

قبل از فریت بار به دبی لازم است از نحوه‌ی ارسال اطلاعات کافی به دست آورید. بنابراین می بایست یک مشاوره‌ی تلفنی با کارشناسان سامان اکسپرس داشته باشید تا بتوانید هزینه فریت بار را بر‌آورد کنید.

دبی، شهری مدرن و پر جنب و جوش در حاشیه خلیج فارس، به سرعت به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تجاری جهان تبدیل شده است. این شهر با جاذبه های گردشگری بی نظیر، فرصت های تجاری فراوان و اقتصاد رو به رشد، هر ساله میزبان میلیون ها نفر از سراسر جهان است. اگر شما هم قصد سفر یا مهاجرت به دبی را دارید، یکی از مهم ترین مراحل این کار، ارسال بار و لوازم شخصی شما به این شهر است.

فریت بار به دبی، فرآیندی است که طی آن بار و لوازم شما از مبدا ایران به مقصد دبی ارسال می شود. این فرآیند می تواند شامل انواع بارهای تجاری، شخصی و نمایشگاهی باشد. فریت بار به دبی به دو روش هوایی و دریایی انجام می شود. روش هوایی برای بارهای سبک و فوری مناسب است و با سرعت و دقت بالا صورت می گیرد. از طرف دیگر، روش دریایی مناسب بارهای سنگین و حجیم است و از طریق مسیر بندرعباس به جبل علی انجام

از طریق فریت بار به دبی افراد قادرند وسایل منزل، اجناس تجاری و‌ دیگر لوازم خود را به این شهر ارسال نمایند. سالانه مهاجران، مسافران و دانشجویان زیادی قصد مهاجرت و مسافرت به کشور امارات را دارند و نیاز آن ها این است که لوازم شخصی، لوازم منزل و خرده بار‌های خود را به امارات فریت نمایند. از سوی دیگر اکثر شرکت های هوایی، اجازه‌ی حمل بار بیش از ۳۰ کیلوگرم را به مسافران نمی‌دهند. بنابراین این لوازم اضافه بار محسوب می‌شوند و مشمول هزینه اضافه بار می شوند.

بنابراین بهتر است که افراد از خدمات فریت بار به دبی استفاده نموده تا به صورت اقتصادی و با روش مقرون به صرفه، لوازم خود را به امارات ارسال کرده و نیازی به خرید مجدد آن‌ها نداشته باشند. فریت بار برای شما این امکان را فراهم می سازد تا مقدار زیادی از کالا و بار شخصی و همچنین لوازم منزل را با ارائه نمودن بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به دبی حمل نمایید.

روش های فریت بار به دبی ارسال بار مسافربری به دبی به دو صورت دریایی و هوایی انجام می گیرد. ارسال بار به صورت دریایی از راه پورت بندر عباس و به صورت هوایی از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی می باشد.

قبل از فریت بار به دبی با لنج یا ارسال بار هوایی، لازم است که از نحوه ی ارسال اطلاعات کافی به دست آورید. بنابراین می بایست یک مشاوره‌ی تلفنی از یک شرکت معتبر مانند سامان اکسپرس دریافت کنید تا بتوانید هزینه فریت بار را بر‌آورد کنید. کارشناسان سامان اکسپرس اقدامات بعدی را جهت ارسال بار مسافربری به دبی انجام خواهند داد. حمل و نقل دریایی به صورت کانتینری بوده و با توجه به بار شما در سایز‌های مختلف بسته بندی می گردد.

در این بخش، چیدمان دارای نقش بسیار مهمی می‌باشد و باید به شکل صحیح انجام گیرد. در حمل و نقل هوایی، بسته‌بندی به صورت فلزی و پالت چوبی است. اگر بخواهیم یک مقایسه کلی از این دو روش حمل و نقل انجام دهیم، می توان گفت که ارسال بار به دبی به صورت هوایی در مدت زمان کمتری انجام می‌شود و یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که نگران تحویل به موقع بار خود هستند.

 اما هزینه‌ی حمل و نقل هوایی نسبتا بیشتر از حمل و نقل دریایی است. ارسال بار به امارات از طریق حمل و نقل دریایی در زمان طولانی تری انجام می‌شود. البته این روش بیشتر برای بار های بالای ۲ تن مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بار‌های کمتر از این وزن، حمل و نقل هوایی مناسب تر است.

حمل و نقل دریایی بار‌ها به دبی به وسیله‌ی خط جمهوری اسلامی و یک سری از NVOCC ها انجام می شود. بزرگترین بندر امارات جبل علی است که اکثر محموله ها از ایران به این بندر می رسد. همچنین حمل FCL و LCL از راه بنادر ابوظبی و شارجه انجام می‌گیرد.

 مدارک مورد نیاز برای فریت بار به دبی  شما قادرید به راحتی تمام وسایل خود را تحت عنوان Used person effects و یا خرده بار شخصی، به تمامی شهر‌های کشور امارات به خصوص دبی، ارسال نمایید. فریت بار به دبی آزاد بوده و با اخذ مبلغ بسیار کمی در مقصد، بدون هیچ عوارض گمرکی انجام می‌گیرد.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به دبی شامل یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمایی شخص، اصل و کپی پاسپورت و یا کارت های ملی فرستنده محموله و لیست بار موجود در بسته‌ی شخص (پکینگ لیست) است.

مدت زمان فریت بار به امارات به طور کلی مدت زمان حمل و نقل محموله به این بستگی دارد که شما چه روشی را برای ارسال بر‌می‌گزینید. حمل و نقل ها‌ی هوایی سریع تر بوده و حدودا یک الی سه روز طول می‌کشد. حمل و نقل‌های دریایی نیز بین سه تا هفت روز متغیر است.

قوانین ترخیص بار در دبی

  1. بار و لوازمی که ارسال می‌کنید دست دوم باشد. در صورت نو بودن لوازم، مالیات در نظر گرفته می‌شود.
  2.  باید ثابت کنید که در خارج از کشور امارات مشغول به زندگی بوده‌اید.  ارائه‌ی اسناد و مدارکی که نشان دهد شما اقامت دبی را دارید.
  3. تمامی وسایل می‌بایست به نام فردی باشد که اقامت شهر دبی را دارد.
  4. میزان وسایل منزلی که ارسال می‌کنید می‌بایست به اندازه‌ی پر نمودن یک خانه باشد نه بیشتر از آن.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامان اکسپرس سریع ایرانیان

مجموعه سامان اکسپرس با همکاری بهترین سرویس دهندگان حمل و نقل سریع در سراسر جهان و با بهره مندی از فناوری اطلاعات ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می نماید. شما می توانید با عضویت در سامان اکسپرس از انواع خدمات ما بهره مند شده و همچنین در صورت وجود ارسالهای روتین بار و یا بارهای حجیم از مزایای ویژه شرکت سامان شامل تخفیفات و سرویس ویژه جهت حمل و نقل داخلی و بین المللی استفاده نمایید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حقوقی و قانون